Hvem er I "venner" med herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2021

Anonym trådstarter

Selvom dette ikke er et socialt medie på dén måde, så har man måske en tendens til at føle man "kender" nogen af de andre. Især hvis man ofte er enige

Har I nogen herinde, som I føler jer "venner" med på den måde? Eller bare synes er "en af dem, der som regel siger noget rigtigt".

Jeg håber, det giver mening!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har haft, men jeg er ikke så aktiv herinde mere så at jeg ligger specielt mærke til hvem der skriver :)

Jeg har fået en veninde IRL igennem her som stadig her 10 år efter hænger ved og vi har mødtes IRL et par gange :)

Anmeld Citér

26. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg har tit tænkt det samme! 
jeg kender ingen her - af hvad jeg ved af…. 

Anmeld Citér

26. november 2021

Carina:-)

Jeg har været her i mange år - og ja der er da nogen man synes man " kender" pga vi har fulgt hinanden herinde igennem årene. 

Fx Mor og meget mere Lineog4, abracadabra  og Lenfart  ikke fordi vi altid er enige ( nok tværtimod) - men fordi de er fantastiske at have en hed debat med- og aldrig bærer nag i næste debat. 

Og andre som desværre er forsvundet igen . - der har været en del igennem årene " mimre" - og sender da et par af dem en tanke indimellem .

Jeg har ikke mødt en eneste af dem IRL - men det er en mindre detalje .

Anmeld Citér

26. november 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carina:-) skriver:

Jeg har været her i mange år - og ja der er da nogen man synes man " kender" pga vi har fulgt hinanden herinde igennem årene. 

Fx Mor og meget mere Lineog4, abracadabra  og Lenfart  ikke fordi vi altid er enige ( nok tværtimod) - men fordi de er fantastiske at have en hed debat med- og aldrig bærer nag i næste debat. 

Og andre som desværre er forsvundet igen . - der har været en del igennem årene " mimre" - og sender da et par af dem en tanke indimellem .

Jeg har ikke mødt en eneste af dem IRL - men det er en mindre detalje .

Det kan jeg fuldstændigt nikke genkendende til  

Det er også noget, der går tabt, hvis man konsekvent anvender anonymitet - dét at opdage, at man kan være rygende uenige i én tråd og have en ny debat uden nid og nag ugen efter. 

Anmeld Citér

27. november 2021

lineog4

Jeg kender ikke nogle (har nødt morogmeget mere irl i en helt anden sammenhæng tilfældigt), der er ikke nogen jeg tænker på som venner, men der er i og med jeg har læst med en del tid nogen jeg husker brugernavnene på der er også nogle få brugernavne som ikke er her mere, som jeg nogle gange tænker: gud ved hvordan de har det.

Men ja som Carina skriver, så er der da nogen som er fantastiske at have debatter med bpde fordi vi kan være rygende uenige, men jeg også samtidig lærer noget og kan rykke ved mine egne opfattelser og så ikke mindst fordi i næste debat ikke bærer nag, men tager det nye emne og de nye ord og argumenter alvorligt også selvom vi var uenige om ditten og datten i fortiden. 

Mine børn er jo efterhånden ved at være for store til et baby forum, den yngste er 11 og er mors baby, men.... Men netop det at der kan debatteres pg være uenige gør jeg bliver hængende 

Anmeld Citér

27. november 2021

Frizzy

Sjov tråd

Jeg tror nogen af dem der ikke er her mere har skiftet navn. 

også længe siden man har hørt fra abracadabra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.