Overvægt og graviditet, kom frem tøser? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

otlitrom

mit BMI ligger mellem 26-27, og vi har prøvet i 18-20 mdr. ca... Uden held...
Men min overbesivsning er, at man godt kan leve sundt og motionere regelmåssigt og stadig have 5 kg ekstra på sidebenene! -og man kan stadig blive gravid, selvom man er overvægtig... Vi er alle forskellige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Vingummien

Var overvægtig og blev gravid inden for 1 mdr

Anmeld

28. oktober 2009

Mormilla

Min bmi ligger på 28 og jeg er gravid i uge 11. Da jeg fik min søn var det det samme.

Jeg brugte lang tid på at få min søn. Denne gang gik det lidt hurtigere.

Men det er helt normalt at det ikke er sket noget på 4 mån!

Anmeld

28. oktober 2009

forår

min bmi er på 28 og jeg blev gravid i et hug(en vupti)

Dea 33+4

Anmeld

28. oktober 2009

Joanna

Mit BMI er 22,5 - det tog over to år at blive gravid, men jeg har for nylig fået mistanken om PCO bekræftet (efter først at have fået to børn uden anden hjælp end min mands) . Det som hjalp var, at jeg begyndte på et løbeprogram OG en diæt, der gav mig et mere stabilt blodsukker - jeg havde fået en dårlig vane med næsten kun at spise een gang i døgnet - men til gengæld for stor en portion, selvfølgelig.

Et stabilt blodsukker og en god kondition er godt for fertiliteten, PCO eller ej. 

Anmeld

28. oktober 2009

mullesmith2

Hej min BMI er på omkring 36 så er vel gået over i gruppen der hedder fedme og ikke bare overvægt. Men vi er lige gået igang med at prøve at blive gravide så kan ik sige hvorlang tid det tager endnu ;-) Men held og lykke.

Anmeld

29. oktober 2009

missKat

smed pillerne i december 08

var lidt forsigtige i dec, jan og feb da jeg mistede mit job i dec.

blev genansat og gik i krig igen, for alvor

blev gravid i juli og er nu 17+6

ved ikke hvad min BMI er, men jeg er overvægtig!

MEN som du selv kan læse ud fra vores forskellige svar, og andre og pointerer, så er der ikke 2 der er ens

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

Jeg er også overvægtig, kender ikke min BMI, men er blevet gravid to gange. - Første gang en upser hvor vi mistede i uge 7/8, anden gang tog det vel 2 - 3 måneder (kan på nuværende tidspunkt ikke helt huske hvornår vi startede), og er nu i 21. uge.

Men som andre har skrevet, så kan man jo desværre ikke sammenligne, selvom jeg godt kan forstå behovet :-)

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.