mandens vægt på mig under sex + graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. november 2021

Anonym trådstarter

Tillad mig at stille et meget akavet spørgsmål, som fylder meget hos mig

jeg har lige opdaget, at jeg er blevet gravid, og vi hyggede et par dage efter… Under missionæren lagde min mand sig på mig med al sin vægt, og jeg har fået at vide, at man skal undgå at bære på tunge ting under graviditeten… Er det, det samme?
Og jeg frygter virkelig, at fosteret har taget skade af vægten. Min mand er heller ikke den tyndeste i verden, så derfor den ekstra bekymring … Håber virkelig, I kan berolige mig med gode svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvis du lige har opdaget det og er meget kort henne så tvivler jeg stærkt på det har nogen betydning ☺️ De første uger ligger graviditeten helt nede under skambenet. Det er først når baby og livmoder vokser at baby er længere oppe i maven når livmoderen har rejst sig. 

Jeg er dog ikke sundhedsfaglig, men det er hvad min app sagde da jeg læste om det og var gravid ☺️

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Hvis du lige har opdaget det og er meget kort henne så tvivler jeg stærkt på det har nogen betydning ☺️ De første uger ligger graviditeten helt nede under skambenet. Det er først når baby og livmoder vokser at baby er længere oppe i maven når livmoderen har rejst sig. 

Jeg er dog ikke sundhedsfaglig, men det er hvad min app sagde da jeg læste om det og var gravid ☺️

Mange tak for hurtigt svar Det giver god mening

Anmeld Citér

19. november 2021

B&J

Babyen kan tåle meget mere ind man tror.

med min søn besvimede jeg og direkte ned på maven et ordenligt slag og der skete intet.

tror mere i skal arbejde på han ikke ligger oven på dig fordi det kan blive meget træls

Anmeld Citér

20. november 2021

Hamse88

Du må jo gerne sove på maven, så jeg tror simpelthen ikke på det betyder noget. 
Senere i graviditeten skal du være forsigtig med slag i maven, men først langt senere

Anmeld Citér

20. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Tillad mig at stille et meget akavet spørgsmål, som fylder meget hos mig

jeg har lige opdaget, at jeg er blevet gravid, og vi hyggede et par dage efter… Under missionæren lagde min mand sig på mig med al sin vægt, og jeg har fået at vide, at man skal undgå at bære på tunge ting under graviditeten… Er det, det samme?
Og jeg frygter virkelig, at fosteret har taget skade af vægten. Min mand er heller ikke den tyndeste i verden, så derfor den ekstra bekymring … Håber virkelig, I kan berolige mig med gode svar

Ds jeg var gravid i omkring 15. Uge kom min kæreste til at “sparke” mig i maven. Han skulle vende sig i sengen da han sov og jeg lå tæt på og da fik han ramt mig hårdt i dunken. Og jeg var sygt bange for at der var sket noget med baby. 

jeg snakkede med jordmoder som gav mig en meget beroligende forklaring. 
forestil en vandballon, det er din livmoder med fostervand og inde i vandballonen ligger en ært. Prøv og du kan ramme ærten ved at slå til ballonen.  

det gav rigtig god mening for mig ihverfald. Håber det også kan give dig ro 

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.