Min svigermor er modbydelig 
Barnlig og passiv aggressive etc.-
Har været terapi hvor jeg snakkes om hende, min terapeut sagde Sådan er hun jeg kan ikke ændre hende, men tage hende i små doser, og aldrig lade hende ind, at kun snakke om vejret med hende , ikke noget personligt der betyder noget for mig. ( var rådet dengang)
- Dette råd har viste sig igen og igen at være rigtigt, HVERT, og der blev sagt HVERT eneste gang jeg har brugt hende til noget, der betød noget for mig, så har det bidt mig i røven.
Nåh, men igen er der skete noget, og vi skal se hende i en masse familie tam tam -
Men jeg er udmattet, lige nu orker jeg ikke synet af hende, jeg bliver stresset om vi bare skal se besøge hende - Jeg har bare fået nok lige nu ( Ikke for altid) dog vilde jeg sige om jeg blev skilt fra mi mand vilde jeg ALDRIG i mit liv kontakte hende igen ( ligesom hendes sidste svigerdatter hellere ikke gøre)
hvordan “retsætter” jeg mig selv så jeg kan få det hyggeligt med hende ( Eller i det mindste holde hende ud)
Hvad kan jeg gøre?
( Vi har desværre ikke noget postive øjeblikke sammen som sådan hun er olie og jeg vand, det har min mand altid sagt han kunne ikke finde en kone mere modsat hans mor end mig)
Hans forhold til hende er, han selvfølge elsker hende! Men har svært ved at holde hende ud - Han er træt af hendes “spil” så han forstår fyldt ud - Jeg skal bare gide se på hende igen.
Anmeld
Citér