Masser af symptomer, men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.494 visninger
16 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 3+4 og tog en negativ g-test i morges. 
Har siden 2+2 haft kvalme/halsbrand dagen lang hver eneste dag. Derudover har jeg on/off haft øm lænd, været irritabel, øget lugtesans, været enormt træt, svimmel, øget udflåd, migræneagtig hovedpine og igår og idag har jeg så også haft lidt ligamentagtige smerter i underlivet og metalsmag i munden.

Ved godt at 3+4 stadig er lidt tidligt at teste, men er der nogen der har oplevet ovenstående og stadig været gravid? Jeg testede endda på en tidlig test fra babyplan. Sidst jeg var gravid (som desværre endte med en GUL) testede jeg positiv 3+5 med en okay tydelig streg. Forventer ikke den vil nå at kunne blive så tydelig inden i morgen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2021

Anonym trådstarter

Ingen der har oplevet ovenstående? 

Anmeld Citér

18. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Desværre ikke. Men prøv at teste igen når du er 4+0

Anmeld Citér

18. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har desværre aldrig prøvet ikke at kunne teste pænt tydeligt omkring 3+4 og jeg har efterhånden 7 graviditeter bag mig (to børn og forsøg på nr 3) men nogle tester jo først positivt senere.

Jeg har dog næsten altid haft de samme symptomer som du nævner, uanset om jeg er gravid eller ej.  Formentlig en blanding af øget hormonniveau (progesteron fx, uanset graviditet) og indbildte symptomer fordi man håber så meget. 

Prøv at teste når mens er udeblevet, så burde du få et mere klart svar. 

Held og lykke

Anmeld Citér

18. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg har aldrig kunne teste positiv før 3+4/3+5 så vil da mene der stadig er lidt håb

Ift symptomer 2+2, sorry men det er simpelthen fysisk umuligt. 2 dage efter ægløsning er ægget stadig kun på vandre rejse ned til livmoderen. Og sætter sig typisk fast mellem 6 og 12 dage efter ægløsning.

Så lige med hensyn til dine tidlige symptomer så kan det ikke være en graviditet der er skylden for det  

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym

Hvorfor ikke vente med at teste til at du er sikker på at være gravid 6-8 uger. Du spare en masse penge og skuffelser. Jeg har aldrig testet før jeg var så langt henne at den var stensikker 

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym

Jeg kan kun give de andre ret.

Det er så misvisende, at man kalder det 2 + 0 ved ægløsning, for der er man ikke gravid, men det føles jo som “langt henne” når man skriver 3 + 4 fx, selvom man jo nærmere er 1 + 4 (hvis man kender ægløsning vel at mærke). 

Prøv at fokusere på noget andet de næste par dage og test igen. Så kan du bedre stole på svaret, hvis det er positivt

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg har aldrig kunne teste positiv før 3+4/3+5 så vil da mene der stadig er lidt håb

Ift symptomer 2+2, sorry men det er simpelthen fysisk umuligt. 2 dage efter ægløsning er ægget stadig kun på vandre rejse ned til livmoderen. Og sætter sig typisk fast mellem 6 og 12 dage efter ægløsning.

Så lige med hensyn til dine tidlige symptomer så kan det ikke være en graviditet der er skylden for det  

For et par måneder siden var jeg gravid (desværre udenfor livmoderen) og der kunne jeg mærke noget fra 2 dage efter ægløsning. Om det er tilfældigt eller ej ved jeg ikke 

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor ikke vente med at teste til at du er sikker på at være gravid 6-8 uger. Du spare en masse penge og skuffelser. Jeg har aldrig testet før jeg var så langt henne at den var stensikker 

Fordi jeg skal i progesteron behandling så snart jeg får en positiv test pga flere tidligere tab/gravid udenfor livmoderen 

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan kun give de andre ret.

Det er så misvisende, at man kalder det 2 + 0 ved ægløsning, for der er man ikke gravid, men det føles jo som “langt henne” når man skriver 3 + 4 fx, selvom man jo nærmere er 1 + 4 (hvis man kender ægløsning vel at mærke). 

Prøv at fokusere på noget andet de næste par dage og test igen. Så kan du bedre stole på svaret, hvis det er positivt

Nu er det jo ikke mig der har besluttet at man er 2+0 ved ægløsning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.