Gravid trods cyster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2021

Anonym trådstarter

Hej alle

Er der nogle af jer som har  cyster, på 4-5 cm, som er blevet gravide igennem behandling, eller har i fået den fjernet? 

Vil gerne høre jeres historie, jeg er selv lige startet i IVF-behandling og er lidt bekymret for hvorvidt om jeg trods cyster kan blive gravid og/eller for at skulle have den fjernet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

Anonym

Jeg havde en vandcyste begge gange jeg fik lagt æg tilbage  hvor stor den var, husker jeg dog ikke

Jeg opnåede graviditet begge gange, i henholdsvis et frisk forsøg og et fryse forsøg . Det er også de to eneste æg jeg har fået lagt op. Jeg er 25+ med andet æg, første æg blev til første barn

Held og lykke!

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Jeg udviklede flere cyster af 5cm under fertilitetsbehanding, de gik i sig selv, men blev ikke insemineret den pågældende måned.

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Da jeg var i fertilitetsbehandling med min første, udviklede jeg en cyste på 4 cm. Blev gravid i den cyklus, og fik af vide, at cysten nok skulle fjernes kirurgisk når jeg havde født. Kom til gynækolog 6-7 mdr. efter fødslen, og der var cysten væk - jeg har aldrig mærket, at den skulle være sprunget, så de mener at den formentlig er sprunget under fødslen

Anmeld Citér

18. november 2021

Anonym

Jeg danner cyster der bare vokser og vokser

Jeg fik fjernet en på 8 cm i diameter 3 måneder før jeg blev gravid med den første. Da de skulle scanne mig første gange fandt de en på 4 cm igen, på samme æggestok. Den forsvandt under graviditeten og indtil videre er de ikke kommet tilbage endnu.

jeg har dog ikke været i fertilitets behandling

Anmeld Citér

18. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har oplevet at få en stor cyste under iui-behandling. Den skulle være væk inden jeg måtte starte på stimuleret cyklus igen. 

Da jeg blev gravid efter icsi, var der en stor cyste tilbage. De gange jeg blev scannet i graviditeten var den der stadig, men var væk inden fødslen 

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym trådstarter

Mange tak for alle svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.