Bolig og husleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2021

Anonym trådstarter

Hvis man kan få tilbudt en bolig med overtagelse  1. Januar. Hvornår skal man betale første husleje? Inden overtagelse eller i slutningen af månenden.Selvfølgelig er der indskuddet der skal betales

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2021

Anonym

Den betales d. 1 januar

Anmeld Citér

16. november 2021

lille-avalon

de gange jeg er flyttet til en lejebolig har der været en månedshusleje oven i indskudet sådan at når du betaler indskud er der automatisk også betalt en måneds husleje. Det har KAB gjort alle gange jeg har flyttet i deres boliger  

Anmeld Citér

16. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Vi flyttede ind midt i måneden og huslejen for den halve måned betalte vi på forhånd sammen med indskuddet. Det var ved Deas 

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym

Mange af de steder jeg har boet til leje som helt ung, hed indskuddet xxx kr. + første og sidste måneds husleje, men ved ikke om det er sådan nogle steder mere. 

Det var mange penge der skulle lægges på én gang, til gengæld var det rart da lejligheden skulle fraflyttes igen, for så var sidste måneds husleje betalt om det føltes som om der lige var lidt ekstra at bruge af den måned.

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Det er hos AAB bolig forening

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Vi flyttede ind midt i måneden og huslejen for den halve måned betalte vi på forhånd sammen med indskuddet. Det var ved Deas 

Så huslejen var allerede medregnet i indskud?

Anmeld Citér

16. november 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Så huslejen var allerede medregnet i indskud?

Altså vi kunne se på regningen hvad der var indskud, forudbetale husleje (3mdr), samt husleje for den måned vi flyttede ind. Men ja vi betalte det hele samlet 

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Altså vi kunne se på regningen hvad der var indskud, forudbetale husleje (3mdr), samt husleje for den måned vi flyttede ind. Men ja vi betalte det hele samlet 

Okay. På mit bolig tilbud kan jeg kun se hvad indskud er og de månedlige bolig udgifter. Jeg ringer ind til dem når de åbner for præcis svar

Anmeld Citér

16. november 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Okay. På mit bolig tilbud kan jeg kun se hvad indskud er og de månedlige bolig udgifter. Jeg ringer ind til dem når de åbner for præcis svar

Det kan være at du først kan se det når du har sagt ja til boligen og får selve regningen. Sådan tror jeg det var for os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.