Hvilken app til ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2021

Anonym trådstarter

Hej!

Vi er et pr som ønsker at bliver gravide, denne her gang går vi all in, vi er henvist til fertilitets klinik i februar, men desværre sys vi der er lang tid til.

jeg får akupunktur op til fertilitetsklinik hvis det evt kan hjælpe os. 
men jeg ville gerne kunne følge min ægløsning bedst muligt.

min cyklus plejer at være 30 dage. Min mens startede torsdag den 11/11 og stoppede igår 15/11.

jeg har 5-6 apps. Evelin, Flo, clue, woman log, Clover, Cycles. Men de følges af 3 og 3 nærmest. 3 af dem siger 26 og 3 siger 27

26: flo, Cycles ( evelin) 

27: clue, Clover, WomanLog

hvad skal vi gå efter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2021

Jopige

Du kan ikke regne med en app.

Hvis du præcis vil vide hvornår du har ægløsning så test for ægløsning. Der vil app'en Premom hjælpe med at fortælle hvornår den er helt positiv.

Dine app's kender ikke din krop og cyklus, og kan kun gætte.

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym

DOT er meget god efter man har indtastet et par cyklusser. 

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej!

Vi er et pr som ønsker at bliver gravide, denne her gang går vi all in, vi er henvist til fertilitets klinik i februar, men desværre sys vi der er lang tid til.

jeg får akupunktur op til fertilitetsklinik hvis det evt kan hjælpe os. 
men jeg ville gerne kunne følge min ægløsning bedst muligt.

min cyklus plejer at være 30 dage. Min mens startede torsdag den 11/11 og stoppede igår 15/11.

jeg har 5-6 apps. Evelin, Flo, clue, woman log, Clover, Cycles. Men de følges af 3 og 3 nærmest. 3 af dem siger 26 og 3 siger 27

26: flo, Cycles ( evelin) 

27: clue, Clover, WomanLog

hvad skal vi gå efter?

Enige med Jopige, app’s er kun vejledende. Men jeg bruger også appen Clue og Premom. Dog synes jeg også kun Premom er vejledende. Jeg har ofte prøvet at den siger High ved æl-test, selvom det er mit peak (positiv test, som er bekræftet med digital æl-test fra Clearblue). 

Kan både anbefale æl-test fra babyplan og de digitale fra Clearblue. Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

16. november 2021

Charl90

Hvis du ikke har prøvet ÆL test så er det bare med at komme i gang jeg fulgte Flo app'en og den rente flere dage ved siden af min ÆL da jeg så prøvede at teste. Det kan du slet ikke regne med uden først at teste et par cyklusser og indstille den efter din nøjagtige ægløsning....

ÆL tests fås billigt i Normal. Clearblues digitale er gode, men dyre... Men det betyder nok ikke så meget i det store regnestykke hvis man skal starte i fertilitetsbehandling hvor man vist også skal købe ting på apoteket...

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg bruger strimmel test fra babyplan, og har prøvet at sætte ind i Premom men de siger aldrig helt positiv selv sidste gang efter jeg tænkte den var positiv og tog en digital clearblue var den positiv 10-12 timer efter.. 

men jo vi har gang i æl test, og jeg kan nemlig aldrig mærke på min krop hvornår jeg har æl, da det føle almindeligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.