Vi ser min familie 1 gang i ugen, og kærestens familie Ca 1 weekend pr mdre.
Udover det har vi en rigtig god venneflok, som har børn i alderen snart 2 år, og op til 15 år. Alle ungerne elsker at lave ting sammen og hygger på kryds og tværs, af både alder og køn.
Alle børn er trykke ved os voksne, og kommer gerne hen og snakker og fks spiller spil osv.
Har en rigtig tæt veninde som jeg har kendt i over 30 år, og som ingen børn har. Mine unger syntes hende og hendes kæreste, er de mest tosset, højrøstet mennesker nogensinde. Alligevel ved de 100 procent at hvis der nogensinde blir noget, så ringer de bare, også står tosse tante der, klar til at hjælpe dem❤️
Vi tager fast i sommerhus, med forskellige vennepar i løbet af året. Og har gjort det, de sidste 15 år. Vores unger ser hinanden, som en slags fætre/kusiner. De snapper konstant sammen, spiller eller snakker i tlf.
Sidste år lejede vi et stort luksus sommerhus, hvor vi var 9 voksne og 10 børn afsted sammen. Alle ungerne hyggede på kryds og tværs, og vi hørte den næsten ik hele weekenden. Og de ku bruge alle voksne, til hjælp, hvis de havde bruge for det.
Vores unger elsker, når vi alle ka være sammen
Anmeld
Citér