Social og enlig forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. november 2021

Anonym trådstarter

Mit spørgsmål går på, jer enlige forældre, hvor sociale er i med jeres børn?

Nu har det været svært pga Corona, men ellers?

Her har jeg faktisk kun en veninde jeg ses med, som har barn på omtrent min piges alder 2.6 år, ellers er det bedste forældre, og gymnastik.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mine børn møder min omgangskreds, som det nu passer sammen. 

Jeg har venner med børn som vi ser, men også venner uden børn. Jeg skal fx holde julefrokost for 2 vennepar uden børn og 1 vennepar med 2 børn + mig og mine 2 unger. Det plejer at være så hyggeligt for alle  

Mine børn mødte også en flok fra mit studie, da jeg holdt stor rund fødselsdag. 

Jeg synes det er godt for ungerne at se, at det også er vigtigt med venskaber som voksen. og de synes som regel mine venner er mega sjove heldigvis.

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym

Under corona har vi mest ses med familie. Jeg har en stor familie, og min datter elsker at tilbringe tid med dem

Før at corona blussede op igen fornyligt plejede vi at tage på familieture ude- Tivoli, zoo osv. Jeg har også ses med en række veninder som har børn. Men altid med forbehold  I perioder har vi været sociale, men jeg elsker også alenemoren med min datter, hvor det bare er os to der hygger.

Anmeld Citér

15. november 2021

Anonym

Vi ser min familie 1 gang i ugen, og kærestens familie Ca 1 weekend pr mdre. 

Udover det har vi en rigtig god venneflok, som har børn i alderen snart 2 år, og op til 15 år. Alle ungerne elsker at lave ting sammen og hygger på kryds og tværs, af både alder og køn. 

Alle børn er trykke ved os voksne, og kommer gerne hen og snakker og fks spiller spil osv. 

Har en rigtig tæt veninde som jeg har kendt i over 30 år, og som ingen børn har. Mine unger syntes hende og hendes kæreste, er de mest tosset, højrøstet mennesker nogensinde. Alligevel ved de 100 procent at hvis der nogensinde blir noget, så ringer de bare, også står tosse tante der, klar til at hjælpe dem❤️

Vi tager fast i sommerhus, med forskellige vennepar i løbet af året. Og har gjort det, de sidste 15 år. Vores unger ser hinanden, som en slags fætre/kusiner. De snapper konstant sammen, spiller eller snakker i tlf.

Sidste år lejede vi et stort luksus sommerhus, hvor vi var 9 voksne og 10 børn afsted sammen. Alle ungerne hyggede på kryds og tværs, og vi hørte den næsten ik hele weekenden. Og de ku bruge alle voksne, til hjælp, hvis de havde bruge for det.

Vores unger elsker, når vi alle ka være sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.