Frygter sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2021

Anonym trådstarter

Hvad har I af gode råd til mig Står i en situation, hvor jeg er 4+1, men frygter en spontan abort… Hvor mange af jer fik en SA tidligt i graviditeten, og jeg vil gerne vide hvor gamle I var?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Ayos

Hvorfor frygter du en SA, har du nogen symptomer?

Der er ikke noget man kan gøre for at forhindre det i at ske, naturen vil gå sin gang, hvis der er noget galt med fosteret. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Ayos skriver:

Hvorfor frygter du en SA, har du nogen symptomer?

Der er ikke noget man kan gøre for at forhindre det i at ske, naturen vil gå sin gang, hvis der er noget galt med fosteret. 

Jeg frygter det, fordi jeg har prøvet længe…

Anmeld Citér

14. november 2021

Ayos

Jeg frygter det, fordi jeg har prøvet længe…

SA har ikke noget at gøre med hvor lang tid det har taget dig at blive gravid. Så prøv at lade vær med at stresse for meget, det er alligevel ude af din kontrol

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Ayos skriver:

SA har ikke noget at gøre med hvor lang tid det har taget dig at blive gravid. Så prøv at lade vær med at stresse for meget, det er alligevel ude af din kontrol

Glemte måske også at skrive, at jeg har haft 2 spontane aborter sidste år, så det er ikke nyt for mig

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Hvor længe har i prøvet trådstrater? Og er i i behandling? Principielt er det en biokemisk abort indtil uge 6. Det har jeg prøvet, da vi kun havde forsøgt i 2 måneder. Jeg kunne se, at mine tests ikke udviklede sig frem mod 5+0, hvor jeg fik min mens. Nu har vi endelig bid i cyklus 13 og har passeret 5+2 med bragende positive tests. Tiden du har prøvet er ikke afgørende. Men jeg kan godt forstå, du er nervøs. Har du oplevet en bio/ma/sa/gul før?

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor længe har i prøvet trådstrater? Og er i i behandling? Principielt er det en biokemisk abort indtil uge 6. Det har jeg prøvet, da vi kun havde forsøgt i 2 måneder. Jeg kunne se, at mine tests ikke udviklede sig frem mod 5+0, hvor jeg fik min mens. Nu har vi endelig bid i cyklus 13 og har passeret 5+2 med bragende positive tests. Tiden du har prøvet er ikke afgørende. Men jeg kan godt forstå, du er nervøs. Har du oplevet en bio/ma/sa/gul før?

Hej. Tak for meget uddybende besked

vi har prøvet i 2 år. Jeg har haft 2 SA sidste år med 6 måneders mellemrum. 

håber virkelig, at den holder!

Anmeld Citér

14. november 2021

Ayos

Anonym skriver:

Hej. Tak for meget uddybende besked

vi har prøvet i 2 år. Jeg har haft 2 SA sidste år med 6 måneders mellemrum. 

håber virkelig, at den holder!

Har I været i behandling? 

Anmeld Citér

14. november 2021

Charl90

Prøv ikke at tænke for meget på det. Du kan hverken gøre til eller fra, så det er spild af energi. Du har jo prøvet det før og ved at man kommer igennem, selvom det er rigtig ærgerligt. Husk at efter 3 SA/bio/MA mm så kan man få en henvisning for gentagene graviditetstab. Jeg håber selvfølgelig ikke det bliver aktuelt

Jeg ville tage en tidlig scanning omkring uge 8. Hvis alt er fint der, så er chancen rigtig god

Held og lykke. Jeg håber det er din tur denne gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.