Insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2021

Anonym trådstarter

Godaften!

Min kæreste og jeg er så heldige, at vores læge efter 6 måneder har henvist os til fertilitetsbehandling. Status er, at jeg pt. Mangler min passageundersøgelse inden jeg skal insemineres. 
Håbet om selv at “kunne” lave en baby forsvandt i dag, da jeg begyndte at bløde til formiddag. 

Hvis jeg stadigvæk mangler passageundersøgelse, er det så først i næste cyklus at jeg tidligst kan blive insemineret?

Håber nogle kan hjælpe og svare. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men da jeg blev insemineret kunne de se når sæden var sprøjtet op at det vandrede ud til æggestokkene. Så der kunne man se at der var fri gennemgang 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Held og lykker til jer <3 Jeg fik lavet passage undersøgelse 1 cyklus på dag 10 eller 12 og først næste cyklus blev jeg insemineret. Det er så øv med ventetid men det bliver det hele værd! 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Held og lykker til jer <3 Jeg fik lavet passage undersøgelse 1 cyklus på dag 10 eller 12 og først næste cyklus blev jeg insemineret. Det er så øv med ventetid men det bliver det hele værd! 

Tusinde tak! 

Og tak for dit svar - jeg glæder mig “bare” til at komme rigtigt igang og krydse for to streger

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Jeg tror sagtens, du kan komme direkte i gang. Man får lavet passageundersøgelse et godt stykke tid inden ægløsning. Man vil jo ikke risikere, at skylle et æg ud. Og det er ret så stille og roligt. God fornøjelse med det - IUI kan sagtens lykkedes i første forsøg

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror sagtens, du kan komme direkte i gang. Man får lavet passageundersøgelse et godt stykke tid inden ægløsning. Man vil jo ikke risikere, at skylle et æg ud. Og det er ret så stille og roligt. God fornøjelse med det - IUI kan sagtens lykkedes i første forsøg

Jeg ringer til klinikken imorgen og håber på at kunne få en tid i denne uge istedet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.