Gik vist lidt amok.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Karo

Jeg må jo nok ærligt indrømme at jeg virkeligt har haft svært ved at vende mig til tanken om at vi denne gang skal have en lille pige. Det er ikke fordi jeg ikke vil have en pige, for kønnet betyder ikke det store for mig, men tror det ligger i at vi jo allerede har en dreng og derfor er tanken om en pige bare så anderledes. Når Martin og jeg har været ude og købe tøj til Marcus, har vi også været ovre og kigge på pigetøj, men jeg er bare så sart og kan slet ikke vende mig til alle de lyserøde, lilla og røde farver. Jeg føler der er noget der bare hiver mig over i drenge afdelingen hvor jeg kan finde massere af søde ting.

Det er egentligt lidt sjovt, for da jeg ventede Marcus klagede jeg over at man kunne få så meget sødt pigetøj, men at der ikke var ret meget drengetøj at vælge imellem og nu er det lige omvendt. Som jeg har fortalt før så har Martins mor en tøjforretning med tøj til kvinder og børn. Denne gang har hun fået en sending af tøj til nyfødte og da vi var ovre og besøge dem i weekenden blev jeg hevet med ind i forretningen for at se om der var noget af tøjet jeg kunne li. Og pludselig (for første gang i denne graviditet) virkede det ikke unaturligt at kigge på pige tøj. Jeg fik derfor købt en del ting til vores lille pige og fik selvfølgelig også købt en del til Marcus da der godt nok også var kommet mange søde drenge ting. Jeg endte med at gå ud af forretningen med tøj for 2000 kr, men da det jo er farmors forretning slap vi meget billigere, da vi får lov til at handle til indkøbspris
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Jules

Øv kan ikke se billederne

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

Jeg kan hellere ikke se billed

Så må i godt nok have fået meget med når i har købr for 2000 i indkøbspris hehe

Kan godt forstille mig at det må være vildt underligt, hvis jeg ser en pige blive skiftet eller selv skal hjælpe en der har en pige er det bare helt forkert når man skal vaske osv. Og er meget lyserødt, man skal tit lede længe hvis man f.eks vil have en blå kjole, lidt en skam det er delt så meget op i lyserød og lyseblå. Men igen så kan man ikke lade være at købe i de farver når de er helt små

Anmeld

28. oktober 2009

oo

AJ hvor lækkert! dengang jeg var butiksbestyrer og måtte købe til stærkt reduceret pris, blev min mormor også overforkælet - hun græd hver gang hun fik noget nyt tøj

jeg må nu sige, at det lyserøde heller ikke er mig, men der er jo så mange fantastiske farver i verden, så du kan jo få en regnbuepige istedet for en prinsesse

Anmeld

28. oktober 2009

Karo

Hmmm....

Ved ikke hvorfor den ikke vil ligge billeder ind, men nu ligger jeg dem ind under mine egne billeder hvis i er intereseret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.