Jeg har simpelthen brug for at komme ud med det her. Jeg er veninde med en, som ikke er god for mig.
Min veninde har jeg kendt siden folkeskolen. Hun har altid følt sig bedrevidende end andre.
Men med tiden synes jeg, at hun er begyndt at være rigtig skrap overfor mig. Jeg har hørt på rigtig meget fra hende om hvordan hun synes jeg skal håndtere MIT liv, og blandt andet min skilsmisse, samt forholdet til min x mand. og meget mere end det. Ja jeg blev endda kritiseret for hvordan jeg vasker mit hår når jeg er i bad.
Vi skulle have haft en hyggelig aften i dag, men det tog en anden drejning da vi begyndte at snakke. Jeg har ikke lyst til at gå for meget i detaljer.
Ærligt talt, jeg er faktisk ret såret, og føler at hun ikke respekterer mig.
Jeg har flere gange i situationerne fortalt hende at jeg er voksen, og at jeg ikke har brug for at blive belært eller nedgjort af hende. Men det gentager sig bare igen og igen.
Det skal lige siges at vores veninde forhold har været godt før hen men siden min skilsmisse i foråret har hun været meget strid.
Jeg havde brug for at dele det her med nogle. Jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det her, hun fortsætter tydeligvis på trods af at jeg siger fra, med at være strid og kan altid finde EN ting at kritisere ved mit liv. Jeg er snart derude, hvor jeg føler at jeg skal cutte mit venskab med hende.
Anmeld
Citér