Bio'er og kun én æggeleder.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
3 synes godt om
12. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Jeg håber at der er nogen på dette forum der evt. har nogle solskinshistorier omkring at blive gravid med kun én æggeleder?

Jeg har 2 børn i forvejen, og 2 akutte kejsersnit i bagagen, og har i dag fået lavet en UL-skanning med noget skum der skulle sprøjtes op i mine æggeledere for at se hvordan det stod til.. Det viser sig så at jeg kun har én velfungerende æggeleder tilbage.
Spørgsmålet er jo så om det altid har været sådan, men chancen for at det er pga arvæv fra mine kejsersnit er også rimelig høj.

Jeg har i 6 cyklusser forsøgt at blive gravid med baby nr 3 og har ramt 3 gange, men de er alle 3 gået tidligt til grunde.. som i meget tidligt..

Jeg håber at der er nogen der vil dele deres historie eller ved noget info omkring emnet.

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2021

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Du kan sagtens blive gravid med kun én æggeleder. Jeg mener faktisk ikke, chancerne bliver ret meget forringet, hvis alt det andet er, som det skal være. 

Held og Lykke med projektet. 

Anmeld Citér

16. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Aalborgtøsen skriver:

Du kan sagtens blive gravid med kun én æggeleder. Jeg mener faktisk ikke, chancerne bliver ret meget forringet, hvis alt det andet er, som det skal være. 

Held og Lykke med projektet. 

Det er heldigvis også det samme jeg har hørt, så håber
Og tak for håb

Anmeld Citér

16. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvis det er lykkedes 3 gange med positiv test, så sker der jo noget selvom du kun har en æggeleder. Det har vel ikke noget at gøre med om ægget implanterer sig rigtigt, så du undgår bio. Eller forstår jeg det rigtigt? 

Håber den næste spire bliver siddende! 

Anmeld Citér

16. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Sommersol2021 skriver:

Hvis det er lykkedes 3 gange med positiv test, så sker der jo noget selvom du kun har en æggeleder. Det har vel ikke noget at gøre med om ægget implanterer sig rigtigt, så du undgår bio. Eller forstår jeg det rigtigt? 

Jeg tænker det samme som dig, men når der er en lukket æggeleder så er der en øget risiko for en graviditet udenfor livmoderen.. 

Så jeg tænker jo heller ikke selv at jeg har problemer med at blive gravid, men der går noget galt i fastholdelsen

Tak

Anmeld Citér

16. november 2021

Charl90

Sommersol2021 skriver:

Helt enig med ovenstående svar. Jeg ville slet ikke være bekymret når du 3 have har været tæt på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.