Har mange menstruationssmerter men bløder ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg er 3+6 i dag, og skulle normalt have min menstruation. Jeg plejer pletbløde men der er intet, udover at jeg virkelig har ondt i lænden og maven.

jeg testede negativ i går (3+5) så nu venter jeg bare på at jeg bløder. 
men er lidt bekymret alligevel, for det har gjort ondt i 3 dage nu. 
Har I oplevet lignende hvor I var gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 3+6 i dag, og skulle normalt have min menstruation. Jeg plejer pletbløde men der er intet, udover at jeg virkelig har ondt i lænden og maven.

jeg testede negativ i går (3+5) så nu venter jeg bare på at jeg bløder. 
men er lidt bekymret alligevel, for det har gjort ondt i 3 dage nu. 
Har I oplevet lignende hvor I var gravide?

Ja. Det har jeg. Men dog ikke med negativ test 3+5, men man hører jo nogle tester positivt sent. Jeg krydser for dig. Jeg har dog også prøvet, at mens kom lidt forsinket. Når jeg har sluppet graviditetstankerne, så kom pletterne og så mens.

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym

Ja. Har ved alle mine graviditeter haft mens murren ved graviditet. Men har så modsat dig samtidig stået med en positiv test. 

Tror ikke jeg vil sætte mine forhåbninger op efter graviditet når du på forventet mens dag ikke får en positiv test.  Så ved jeg godt nogle tester senere positiv, men det er mere undtagelsen end reglen  

Anmeld Citér

12. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har prøvet det i september. Testede dog først 3+6 og der var den meeeeget svag positiv, så havde nok været negativ 3+5 hvis jeg havde testet der. 4+0 var den uden tvivl positiv. Jeg mistede dig allerede 4+6, så det holdt ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.