Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
er der andre som har prøvet at have en test liggende efter tid, som er blevet positiv og som faktisk har holdt stik? Ved godt at man skal læse testresultatet indenfor den tid som pakken angiver, da den kan blive falsk positiv, men er der nogen der her nogle solstrålehistorier?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, min den første kom stregen først efter 15-20 minutter, men dagen efter kom stregen indenfor tid
Morpåudebane skriver: Ja, min den første kom stregen først efter 15-20 minutter, men dagen efter kom stregen indenfor tid
Var stregen tydelig, eller lignede den en skyggestreg?
Anonym skriver: Var stregen tydelig, eller lignede den en skyggestreg?
Den var utydelig men den var der uden tvivl hat du billede af din
Morpåudebane skriver: Den var utydelig men den var der uden tvivl hat du billede af din
Ja
Anonym skriver: Ja
Min var mere tydelig og med farve,, ligner desværre der ikke er farve i din
Morpåudebane skriver: Min var mere tydelig og med farve,, ligner desværre der ikke er farve i din
Havde håbet, den var der!
Anonym skriver: Havde håbet, den var der!
Den kan jo stadig nå at blive positivt intet er slut før mens kommer
Alt er muligt, og jeg håber at den er der, test igen om et par dage
personligt ville jeg nok skifte mærke, det ligner en rfsu tidlig eller remas, og på begge har jeg mange gange fået streger som din uden at der var noget, desværre.
For nogle måneder siden havde jeg en negativ test, som jeg lod liggende på bordet på badeværelset mens vi var til koncert. Da vi kom hjem så den meget positiv ud, men der var ingenting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128