Altså, kan I se en svag skygge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2021

Anonym trådstarter

Kan I se en svag skygge på denne? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Ja  krydser for udvikling

Anmeld Citér

12. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg kan også at en svag skygge

Anmeld Citér

12. november 2021

Morpåudebane

Kan også ane en streg ! Spændende.. hvor langt er du ? Og er det en tidlig eller alm. overvejer at prøve at teste i morgen men ved ikke om det er for urealistisk tidsligt 

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym trådstarter

Det er en almindelig test. Håber du tester positivt snart

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er meget forvirret. Testede kun da min menstruation ikke kom i går. Vi har ikke planlagt en graviditet, da vi har små børn i forvejen. Vi har kun haft sex én gang i den her cyklus, og det er en uge siden. Så rent biologisk burde jeg ikke kunne blive gravid der eller teste svagt positivt nu... Jeg er godt og grundigt forvirret... Min ægløsning skulle have faldet for over 14 dage siden, så det her giver ingen mening. Hvis den er positiv... 

Anmeld Citér

12. november 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Det er en almindelig test. Håber du tester positivt snart

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er meget forvirret. Testede kun da min menstruation ikke kom i går. Vi har ikke planlagt en graviditet, da vi har små børn i forvejen. Vi har kun haft sex én gang i den her cyklus, og det er en uge siden. Så rent biologisk burde jeg ikke kunne blive gravid der eller teste svagt positivt nu... Jeg er godt og grundigt forvirret... Min ægløsning skulle have faldet for over 14 dage siden, så det her giver ingen mening. Hvis den er positiv... 

Det er da lidt spændende så du må lige give en melding hvis du tester igen om 2 dage

Anmeld Citér

12. november 2021

Ananas

Min ægløsning var 3 uger forsinket, så det kan sagtens lade sig gøre. Hvis du er i starten af 4. uge nu giver din svage streg også ret god mening

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg skal nok opdatere

Ok, alligevel vildt med din ægløsning. Min plejer bare altid at falde på dag 14 eller 15, så vi troede egentlig vi var sikre på dag 23 Men nu må vi selvfølgelig se om et par dage. 

Tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

12. november 2021

God-mor

Anonym skriver:

Kan I se en svag skygge på denne? 

Jeg kan godt se en streg. Tror det er en tidlig positiv test

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.