Vaccine og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2021

Anonym trådstarter

Hej herinde

Jeg forsøger ikke at skabe en debat som sådan, jeg har bare et spørgsmål, jeg gerne vil have besvaret. Jeg vil gerne frabede mig tarvelige kommentar og håber I kan holde en god tone. 

I skrivende stund ligger jeg hjemme i selvisolation og har corona og er ikke vaccineret, men det er ikke noget vi skal komme ind på. Det jeg dog gerne vil høre noget om, det er, om I kender nogen der har fået vaccinen og er blevet gravid? Og hvordan forløbet har været at være gravid og vaccineret?

Vh en nysgerrig mor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2021

Enmere20

Jeg fik første stik inden jeg blev gravid og andet stik da jeg var 6-7 uger. Jeg fik feber og var skidt om aftenen samt dagen efter efter 2 stik

Ellers har jeg intet mærket til det

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym trådstarter

Enmere20 skriver:

Jeg fik første stik inden jeg blev gravid og andet stik da jeg var 6-7 uger. Jeg fik feber og var skidt om aftenen samt dagen efter efter 2 stik

Ellers har jeg intet mærket til det

Det lyder godt, at du ikke har mærket vaccinen udover det med feberen. Har du været til scanning?

Anmeld Citér

11. november 2021

Ønskebarn22

Jeg stod i det samme som dig. Jeg fik også selv corona og valgt at blive vaccineret 1 måned efter. 10 dage efter 2 stik blev jeg gravid, i fjerde forsøg. 

Jeg har ikke været dårlig af vaccinen, og til scanning 7+ så alt fint ud. Jeg er 10+ nu.

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

11. november 2021

Enmere20

Anonym skriver:

Det lyder godt, at du ikke har mærket vaccinen udover det med feberen. Har du været til scanning?

Nej jeg har ikke mærket mere til det

har både været til tryghedsscanninger, nakkefold og kønsscanning og alt ser rigtig fint ud

Anmeld Citér

12. november 2021

A38

Jeg fik 1. stik 14 dage før jeg blev gravid. Og 2. stik da jeg var 17 uger henne. Havde corona et par måneder forinden 1. stik og havde de normale bivirkninger som hovedpine, muskelsmerter og let feber ved begge stik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.