det alt for lille rør del 2 :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja så blev jeg MR-scannet igår jo....

TO gange! hvilket jeg ikke var forberedt på.... men fordi jeg er opereret før skulle han scanne een gang uden kontrastvæske og een gang med...

"jeg skal lige lægge et rør i din arm"..... WHAT? ja det var så et lille bitte plastic rør han lile skulle lægge..... op på briksen med mig... høreværn på og rør i armen... ind og scannes.... så ud igen ligge helt musse stille, have kontrastvæsken ind og så ind i scanneren igen.... gisp mand.....nå men det er jo nødvendigt...

og så sov jeg nærmest til jeg hentede Nikoline igår... havde simpelthen være SÅ anspændt inde i det rør der, og koncentreret mig om at ligge helt stille så det var hurtigere overstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Jules

ka-ri-na skriver:

ja så blev jeg MR-scannet igår jo....

TO gange! hvilket jeg ikke var forberedt på.... men fordi jeg er opereret før skulle han scanne een gang uden kontrastvæske og een gang med...

"jeg skal lige lægge et rør i din arm"..... WHAT? ja det var så et lille bitte plastic rør han lile skulle lægge..... op på briksen med mig... høreværn på og rør i armen... ind og scannes.... så ud igen ligge helt musse stille, have kontrastvæsken ind og så ind i scanneren igen.... gisp mand.....nå men det er jo nødvendigt...

og så sov jeg nærmest til jeg hentede Nikoline igår... havde simpelthen være SÅ anspændt inde i det rør der, og koncentreret mig om at ligge helt stille så det var hurtigere overstået!

Puh ha Karina... Det må ikke have været videre behageligt! Kan godt forstå hvis du både var fysisk og psykisk træt efter det....

Hvornår får du noget afvide....?

Knus og kram

Anmeld

28. oktober 2009

Mormilla

Hvorfor blev du MR-scannet? Hvis jeg må spørger.

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

Puha, ikke fedt n man tror man kun skal derinde 1 gang, og så skal man igennem det 2 gange

Håber hurtigt du får nogle svar på hvordan det ser ud derinde

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

på scanningsklinikken sagde de 1 uge... men lægen har først tid om en måned :0) så om en måneds tid ved vi mere.... desuden sagde rygcenteret at selvom de havde sagt en uge, havde de erfaring for at der minimum gik 2 uger :0)

Jules skriver:

Puh ha Karina... Det må ikke have været videre behageligt! Kan godt forstå hvis du både var fysisk og psykisk træt efter det....

Hvornår får du noget afvide....?

Knus og kram

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Mormilla skriver:

Hvorfor blev du MR-scannet? Hvis jeg må spørger.

fordi jeg for 3½ år siden havde 3 diskus prolapser, den ene blev opereret væk, men efter min graviditet ser det ud til at en af de andre er blevet større og nu er et problem

Anmeld

28. oktober 2009

oo

fyyyy! godt det er overstået og ærlig talt, så syntes jeg det er lidt sejt at du tog en ekstra tur i tunellen uden at blinke

Anmeld

28. oktober 2009

oo

fyyyy! godt det er overstået og ærlig talt, så syntes jeg det er lidt sejt at du tog en ekstra tur i tunellen uden at blinke

Anmeld

28. oktober 2009

Mormilla

ka-ri-na skriver:

fordi jeg for 3½ år siden havde 3 diskus prolapser, den ene blev opereret væk, men efter min graviditet ser det ud til at en af de andre er blevet større og nu er et problem

Ej det er jeg ked af at høre!!! Hvornår får du svar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.