Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer! Jeg har læst mig frem til at apotekets teste ikke er de bedste ude på markedet. Hvad siger I til denne test, som jeg har delt i 1000 dele
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt se en ekstra streg, men ville prøve et andet mærke. Ville ikke turde stole på den.
Ønskebaby1987 skriver: Jeg kan godt se en ekstra streg, men ville prøve et andet mærke. Ville ikke turde stole på den.
Stoler heller ikke på den Læste lige rundt omkring på nettet, og der er flere der gir udtryk for at den er forfærdelig. Øv øv
Kan sagtens se stregen. Men ville personlig ikke glæde mig i nu. Da de altid som i altid laver disse "positive" resultater.
Køb evt en test fra lidl. Har aldrig oplevet så meget som en skygge på dem
Esj skriver: Kan sagtens se stregen. Men ville personlig ikke glæde mig i nu. Da de altid som i altid laver disse "positive" resultater. Køb evt en test fra lidl. Har aldrig oplevet så meget som en skygge på dem
Ja det må jeg gøre så billederne har jeg også leget lidt med på en app for at fremme den blå teststreg. I virkeligheden er den slet ikke så tydeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128