Love Angel skriver:
Jeg er gået i selvsving tøser
fordi nu jeg opsat på at prøve at kaste mig over ægløsning stest for første gang nogensinde. Derfor har jeg brug for råd.
1. Hvor køber i jeres ægløsningstest? Sæt meget gerne et link, over de test i bruger. Hvor købes de billigste test?
2. Hvornår på dagen bruger man dem?
3. På hvilket cyklus dag starter man at teste?
4. Fra positiv ægløsningstest til der er ægløsning hvor længe går der?
1. babyplans ægløsningsteste har været de bedste for mig. ( https://www.billige-teste.dk/aegloesningstest/aegloesningstest-strimmel/babyplan-aegloesningstest-strimmel/)
2. Man skal gerne tage dem efter kl 10, men hvis det ikke er muligt så tag dem om morgenen. Når stregen begynder at blive meget tydelig, så test to gange om dagen, da du ellers kan misse den positive test. Gerne morgen/aften eller eftermiddag/aften.
3. Det kommer an på din cyklus. Hvis du har en lang cyklus starter man senere end hvis din cyklus er kort. Start ved dag 10-12 og bliv ved indtil du står med en positiv test. Teststregen skal være ligeså tydelig som kontrolstregen hvis ikke mere tydelig.
4. Fra du har en positiv ægløsningstest til ægløsningen kommer går der 12-36 timer. Så man siger, at dagen efter er ægløsningsdagen.
Sex op til ægløsningen er bedst og især på den dag testen er positiv, og så ellers på ægløsningsdagen.
Anmeld
Citér