Uh ha, nu sætter jeg nok ild til bålet, men efter pressemødet, har mit hovedet ikke stået stille.
Jeg er ikke vaccineret, jeg har flere psykiske diagnoser som gør jeg går i panik ved forandringer samt slem døds angst. (Jeg er under behandling både terapi og psykiater)
Grundet dette, har corona tiden været ret slem. Går jeg i supermarkeder eller testeder, hvilket pt er det eneste steder jeg kommer hen, er min krop i High alert, for ikke blive syg. Hører jeg et host, sidder jeg de næste mange dage med frygten for at blive smittet. Denne angst er ligeså med vacciner. Jeg blev indlagt på børnepsyk efter mit 12 år stik, fordi jeg var sikker på jeg nu blev syg og dør. Jeg endte med at være der 1 år…
Alle jeg kender er vaccineret, og alle siger jeg bare skal tage mig sammen og få stikket, men åååh. Jeg kan mærke på mig selv, at når det stik bliver trykket i min arm, så kan jeg ikke stoppe tankerne, og min krop reaktion på tankerne. Jeg kan ikke engang tage en penodil, uden tankemylder…
pga presset fra alle, både personlige og myndigheder, er jeg begyndt at tænke!
Skal jeg måske bare give mig, og evt have det elendigt efterfølgende? Skal jeg måske bare ofre tiden og arbejde det ekstra på mit mentale helbred for andre?
Jeg ville jo allerhelst bare kunne gøre det, da jeg jo også er panisk over COVID-19. Jeg vil ikke blive syg, og evt blive kvalt ihjel…
Min læge mener ikke jeg skal tage stikket, og smide mange behandlinger mm ud af vinduet, men jeg vil heller ikke blive stemplet som egoistisk, bare fordi jeg er bange..
Er der nogle herinde med slem angst som har fået vaccinen, hvordan klarede i jer igennem det, hvis i faktisk havde en frygt?
Var det eget valg, eller blev i presset til det?
Jeg ønsker ikke en diskution omkring politik, ej heller konspirations terorier og andet omkring vacciner!
Jeg ønsker blot lidt erfaring med dette, samt måske komme lidt ud med det, da jeg ikke føler jeg kan snakke med nogle om dette, uden at få dunket i hovedet “tag den nu bare”
Kram
Anmeld
Citér