Er AMH niveau på 17 lavt for en på 26?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2021

Anonym trådstarter

det ser ud som om det er i den lave ende ift alder. Ved I det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

det ser ud som om det er i den lave ende ift alder. Ved I det?

Jeg var 27 da jeg fik målt mit sidste til 15,8

Jeg ved ikke om det er lavt, men jeg ved at jeg her 2 gang er blevet enormt let og hurtigt gravid. Til trods for de tog over 1 år at lave mit første barn

Anmeld Citér

10. november 2021

Haab

Mit amh er på 7,3, og jeg er også 26 år. Vi er lige startet i fertilitetsbehandling, efter 1,5 års prøven. De siger ikke noget til mit amh, da alle andre prøver er fine. Der skal jo også kun ét æg til, desuden siger det heller ikke noget om kvaliteten af æggene. Så jeg ville bestemt ikke være bekymret hvis jeg havde et fint tal på 17 som dig

Anmeld Citér

12. november 2021

Haab

Haab skriver:

Mit amh er på 7,3, og jeg er også 26 år. Vi er lige startet i fertilitetsbehandling, efter 1,5 års prøven. De siger ikke noget til mit amh, da alle andre prøver er fine. Der skal jo også kun ét æg til, desuden siger det heller ikke noget om kvaliteten af æggene. Så jeg ville bestemt ikke være bekymret hvis jeg havde et fint tal på 17 som dig

Har lige været inde og kigge igen, og mit er faktisk helt nede på 5,6, et fald fra 7,3 til 5,6 på et halvt år. Så igen, jeg ville ikke være bekymret hvis jeg var dig

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym

Jeg er selv lige blevet testet og min læge fortalte mig at alt indenfor 4,1-58 var indenfor normalområdet. Også selvom det ligger tættere på 4,1 end 58. Så jeg ville ikke være bekymret. 

Anmeld Citér

12. november 2021

Anonym

Det lyder som det ligger fint. 
Jeg har for højt AMH på 63, pga jeg har pco, og jeg fik afvide dengang den skulle helst ligge under 50 for at være “normal” , alt under 3, betød sådan set ingen ægprodution. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Annoni

Jeg er 39 - fik målt amh på 1,7 , men blev alligevel naturligt gravid efter 3 mdr (endte i BIO dog) og igen efter 2 mdr. Er nu i uge 30 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.