Jaloux på gamle veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2021

Anonym trådstarter

Ah 

Kender i det? 

nogen gamle veninder som jeg har droppet da jeg bare ikke følte mig godt omkring dem, de havde altid en sviner til mig, og bagtalte altid den ene pige der ikke var der, og havde svært ved at være glade for hinanden, om der skete noget postivt for den ene person 

Jeg ved de er ikke gode for mig, men fuck når man ser de var i byen i weekend! Og de ser fanme godt ud og ser ud til at mega hygge sig - Så bliver jeg godt nok jaloux -

Det er nok primært fordi jeg ikke har fundet nogen nye selv - 

Ah en roden følelse at sidde med

specielt når man vejer alt for meget og ikke har en ny vennegruppe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Ah 

Kender i det? 

nogen gamle veninder som jeg har droppet da jeg bare ikke følte mig godt omkring dem, de havde altid en sviner til mig, og bagtalte altid den ene pige der ikke var der, og havde svært ved at være glade for hinanden, om der skete noget postivt for den ene person 

Jeg ved de er ikke gode for mig, men fuck når man ser de var i byen i weekend! Og de ser fanme godt ud og ser ud til at mega hygge sig - Så bliver jeg godt nok jaloux -

Det er nok primært fordi jeg ikke har fundet nogen nye selv - 

Ah en roden følelse at sidde med

specielt når man vejer alt for meget og ikke har en ny vennegruppe 

Lad være med at følge med i deres liv på sociale medier. Billeder kan sagtens se pæne ude, men det er det indre der er vigtigst

Anmeld Citér

8. november 2021

B&J

Jeg syntes det er mega flot du har valgt dem fra når du selv ved de ikke er gode for dig. 
mig ja se har hygget sig og hvad så du skal ikke følge dem hvis det får dig til at føle sådan inde i. Og om du har lidt ekstra på sidebene og hvad så der for kan man sagtens være en smuk person og ha hjertet på det rette sted og ha mange venner 

Anmeld Citér

11. november 2021

Anonym

Det kan jeg så meget følge dig i, men prøv at lade vær med at følge med i deres liv fra sidelinjen og begynd at lev dit eget liv i stedet - det er lige meget, om du er lidt kvabs eller ej, livet venter sgu ikke på nogen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.