akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

tb

er der nogen der har erfaringer med akupunktur mod graviditetskvalme?? har simpelthen sådan en kvalme, og det er hele dagen  har hørt lidt om at det skulle hjælpe..

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Tut

Ja, jeg har!

Jeg fik akupunktur 2 gange om ugen fra 8. til 12. uge.

Det hjalp mig meget  Så det skal du klart prøve.

Det var min egen læge der gav det, så det var endda gratis

Held og lykke med det.

Mette 34+5

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg led også at den vildeste kvalme, hele dagen lang.... efter det første trimester brugte jeg sea-band, det er jo akkupressur.... altså hvor man trykke i stedet for at sætte nåle i.... og det virkede da af og til....

min svigerinde fik akupunkttur for sin graviditetskvalme... tror det virkede lidt... men det er meget individuelt :0) dog et forsøg værd, jeg ved hvor desperat man bliver...

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

Vidunderligt jeg ville slet ikke havet overlevet graviditeten uden akupunktur. Jeg var oppe og få det hver 3 dag hvis der bare gik en dag mere begynde jeg og kaste op så det lå fast hver 3 dag. Det tog dog ikke alt kvalmen men det gjorde at jeg ikke kastet op mere og kun havet lidt kvalme men mit var os ekstremt slemt. 

Knus

Anmeld

28. oktober 2009

tb

jeg har meget svært ved at kaste op, uden direkte at stikke en finger i halsen.. så min kvalme hænger bare helt oppe i halsen hele dagen.. har slet ingen appetit, men tvinger mig til at spise.. bliver jeg jo nødt til  jeg har snakket med lægen og skal derned på fredag, så det bliver spændende.. det er fedt at lægerne os er begyndt at give akupunktur.. det er da os en slat penge at spare.. især hvis man skal afsted et par gange om ugen.. jeg arbejder på fabrik med varme makrel, så jeg har ikke turde tage på arbejde denne uge (det startede i mandags), men vil da vildt gerne afsted igen.. tiden bliver alt for lang, når man er herhjemme

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tb skriver:

jeg har meget svært ved at kaste op, uden direkte at stikke en finger i halsen.. så min kvalme hænger bare helt oppe i halsen hele dagen.. har slet ingen appetit, men tvinger mig til at spise.. bliver jeg jo nødt til  jeg har snakket med lægen og skal derned på fredag, så det bliver spændende.. det er fedt at lægerne os er begyndt at give akupunktur.. det er da os en slat penge at spare.. især hvis man skal afsted et par gange om ugen.. jeg arbejder på fabrik med varme makrel, så jeg har ikke turde tage på arbejde denne uge (det startede i mandags), men vil da vildt gerne afsted igen.. tiden bliver alt for lang, når man er herhjemme

jøsses! varme makrel..... hvor heldigt når du nu skal være lugtfølsom og have kvalme! jeg arbejdede med kvalitetskontrol af sodavand da jeg blev gravid.... og kastede voldsomt op når de lavede Fanta Exotic...

Anmeld

28. oktober 2009

tb

ka-ri-na skriver:

jøsses! varme makrel..... hvor heldigt når du nu skal være lugtfølsom og have kvalme! jeg arbejdede med kvalitetskontrol af sodavand da jeg blev gravid.... og kastede voldsomt op når de lavede Fanta Exotic...

kunne jeg os godt forestille mig det lugtede.... ja, det er ikke den idelle lugt jeg arbejder i.. plus der os er rimeligt varmt, da de lige kommer ud af kogeren, og vi så skal filetere dem bagefter og lægge dem i dåser..

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tb skriver:

kunne jeg os godt forestille mig det lugtede.... ja, det er ikke den idelle lugt jeg arbejder i.. plus der os er rimeligt varmt, da de lige kommer ud af kogeren, og vi så skal filetere dem bagefter og lægge dem i dåser..

du fortjener helt sikkert den akupunktur :0) hvordan skal du ellers arbejde?

Anmeld

28. oktober 2009

tb

ka-ri-na skriver:

du fortjener helt sikkert den akupunktur :0) hvordan skal du ellers arbejde?

det jo os det  bliver da skør af at gå hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.