Hjælp til G test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2021

123321

Profilbillede for 123321

Prøv at undgå at teste de næste par dage. Jeg ser stadig en positiv test - og der kan netop være stor forskel på koncentrationen. Håber det bedste!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2021

Jopige

Mortiltreogmåskefire skriver:

Det er alt for tidligt at se om det er bio, resultatet af testen afhænger jo af hvor koncentreret urinen er  mine test har også svinget lidt i hvor tydelige de er. Det nemmeste er hvis man testet hver anden dag med morgen urin, så kan man tydeligt se at stregen bliver mere lyserød

I går 3+3 testede jeg på eftermiddagsurin og i morges 3+4 på morgenurin. Så den burde da være tydligere i dag ikke? 
Efter en time ser de sådan her ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Undgå at kigge på testen efter 5 minutter og pas på med at tolke på 12 timers forskel

Anmeld Citér

7. november 2021

Charl90

Du tester for meget og for tidligt være tålmodig og vent til den dag du skulle have haft mens....

Så bør testen være tydelig hvis der er noget.

Man kan lige så godt være tålmodig de par dage. Ventetiden bliver ikke nemmere bagefter... Der er stadig en risiko for bio/SA. Man skal vente helt til uge 9 med en lægetid og bør også vente til deromkring med en tidlig scanning. Og helt til uge 12 til NF... Man kan lige så godt øve sig nu der er også bekymringer og ventetid bagefter...

Held og lykke

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Savanna skriver:

Undgå at kigge på testen efter 5 minutter og pas på med at tolke på 12 timers forskel

Jeg gemmer testene så kan jeg se fremgangen og holde øje. Har dem tapet til et papir med dato.  Så jeg vil komme til at se på dem. 

Anmeld Citér

7. november 2021

Jopige

Charl90 skriver:

Du tester for meget og for tidligt være tålmodig og vent til den dag du skulle have haft mens....

Så bør testen være tydelig hvis der er noget.

Man kan lige så godt være tålmodig de par dage. Ventetiden bliver ikke nemmere bagefter... Der er stadig en risiko for bio/SA. Man skal vente helt til uge 9 med en lægetid og bør også vente til deromkring med en tidlig scanning. Og helt til uge 12 til NF... Man kan lige så godt øve sig nu der er også bekymringer og ventetid bagefter...

Held og lykke

Jeg kender godt rutinen - jeg har en søn i forvejen. 

Jeg har også to bio’er i bagagen, så jeg er ekstra forsigtig og nervøs. Jeg kan ikke lade være med at teste i tre dage, da jeg har brug for at se om dette også er en bio eller om stregen bliver der. 
Og tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.