Er denne ÆL-test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2021

Anonym trådstarter

Er denne ÆL-test positiv eller mangler den lige det sidste? Jeg har lidt svært ved at vurdere det helt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2021

Charl90

Positiv vil jeg sige uanset hvad er den så tæt på at hvis I ikke allerede er kommet i gang, så er det nu vi plejede at starte allerede er par dage i forvejen og indtil et par dage efter.

Anmeld Citér

5. november 2021

Jopige

Anonym skriver:

Er denne ÆL-test positiv eller mangler den lige det sidste? Jeg har lidt svært ved at vurdere det helt 

Den er positiv, så i gang med jer

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym trådstarter

Nu ser testen sådan ud. Den plejer altid at være positiv i et par dage når den er positiv, så jeg er vildt forvirret. Måske var den ikke positiv i morges så. Hvad tænker I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. november 2021

Mortiltreee

Jeg ser den som positiv

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Nu ser testen sådan ud. Den plejer altid at være positiv i et par dage når den er positiv, så jeg er vildt forvirret. Måske var den ikke positiv i morges så. Hvad tænker I? 

Vil også mene den var positiv. I forhold til hvor længe den er positiv, kan variere fra cyklus til cyklus, og om hvor koncenteret din urin er når testen tages (det anbefales at man holder sig i min. i 4 timer, og ikke drikker store mængder af væske). For det kan også påvirke testens resultat  

Krydser fingre for, at der er gevinst snart

Anmeld Citér

5. november 2021

Jopige

Min ÆL sidste måned var positiv i tre dage og i denne måned var den positiv i tre timer, så det kan svinge meget!

Anmeld Citér

5. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Den er da meget fin positiv. Der er slet ikke grund til at teste mere efter første positiv test, det forvirrer ofte mere end det gavner. Så det er bare om at komme i gang

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym trådstarter

Den er da meget fin positiv. Der er slet ikke grund til at teste mere efter første positiv test, det forvirrer ofte mere end det gavner. Så det er bare om at komme i gang

Jeg var bare i tvivl om testen var positiv i morges. Derfor tog jeg en igen i eftermiddags. Også fordi teststregen plejer at blive mørkere end kontrolstregen, men det synes jeg jo ikke den var i morges. Jeg har været på manden, så nu krydser vi fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.