Er så ked af det. Andre der har oplevet lignende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg har i dag fået at vide, at jeg lider af vaginisme  Jeg kunne knapt nok holde til celleskrab som har været umuligt tidligere. 
vi vil så gerne have børn og jeg er SÅ bange for at det ikke kan lade sig gøre på grund af MIG!
Jeg kan få halvdelen ind, også gør det bare nas!

gynækologen mener at det kan gå over efter en fødsel men hvad hvis jeg aldrig kan nå så langt??

andre der har stået i lignende situation og blevet gravide ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2021

Charl90

Ingen erfaring, men sort kram til dig det skal vel nok gå. Har du ikke lagt en plan med din læge eller fået en henvisning til en som kan hjælpe dig? Måske du kan prøve med hjemmeinsiminering hvis du kan holde en tynd sprøjte ud?

Held og lykke

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym

Jeg har haft svær grad af vaganisme, og har fået børn. Det har krævet en del arbejde både alene og sammen med min mand, og mange tårer og frustrationer fra os begge. 
Jeg har stadig vaganisme, især når det gælder nogen, der skal rode ved mit underliv. Vi har været i fertilitetsbehandling for at få vores børn. 

Jeg har gået ved en sexolog, fået hypnose, været ved psykolog (det var ikke en succes), gået til yinyoga og øvet eksponering med forskellige størrelser dildoer min mand derhjemme. Især det sidste har været hårdt arbejde for os begge. 

Det er ikke nemt, men det kan lade sig gøre

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft svær grad af vaganisme, og har fået børn. Det har krævet en del arbejde både alene og sammen med min mand, og mange tårer og frustrationer fra os begge. 
Jeg har stadig vaganisme, især når det gælder nogen, der skal rode ved mit underliv. Vi har været i fertilitetsbehandling for at få vores børn. 

Jeg har gået ved en sexolog, fået hypnose, været ved psykolog (det var ikke en succes), gået til yinyoga og øvet eksponering med forskellige størrelser dildoer min mand derhjemme. Især det sidste har været hårdt arbejde for os begge. 

Det er ikke nemt, men det kan lade sig gøre

Var vaginisme grunden til at I skulle i fertilitetsbehandling? 
Vi prøver stadig, men er så kun i 4. cyklus. Han kommer ca 5-6 cm ind i mig. Jeg ved ikke om det er nok?
Gynækologen sagde at jeg ellers kunne hjemmeinseminere

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har i dag fået at vide, at jeg lider af vaginisme  Jeg kunne knapt nok holde til celleskrab som har været umuligt tidligere. 
vi vil så gerne have børn og jeg er SÅ bange for at det ikke kan lade sig gøre på grund af MIG!
Jeg kan få halvdelen ind, også gør det bare nas!

gynækologen mener at det kan gå over efter en fødsel men hvad hvis jeg aldrig kan nå så langt??

andre der har stået i lignende situation og blevet gravide ? 

Øv - Jeg kender en der har det 

Jeg vilde bare sige jeg havde svært med at blive gravid og det endte med en IUI 

Jeg synes det var forkerte og ikke på den rigtige måde - Men blev gravid med det samme 

- Nu blev hun 3 år og hun er vores største skat i Verden - Vi har lige haft en lang diskussion fordi hun ikke måtte få sit svømmetøj på til BH

Jeg elsker hende så meget - Jeg er ligeglad hvordan hun kom  tænker aldrig du kom med IUI

bare så taknemlig jeg bor i DK og det var gratis!

og måske forsvinder det efter fødsels 

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øv - Jeg kender en der har det 

Jeg vilde bare sige jeg havde svært med at blive gravid og det endte med en IUI 

Jeg synes det var forkerte og ikke på den rigtige måde - Men blev gravid med det samme 

- Nu blev hun 3 år og hun er vores største skat i Verden - Vi har lige haft en lang diskussion fordi hun ikke måtte få sit svømmetøj på til BH

Jeg elsker hende så meget - Jeg er ligeglad hvordan hun kom  tænker aldrig du kom med IUI

bare så taknemlig jeg bor i DK og det var gratis!

og måske forsvinder det efter fødsels 

Jeg ved ikke hvordan jeg skal holde ud til fertilitetsbehandling, de kommer jo også “langt op”   gynækologen har forslået hjemmeinseminering. 
Denne måned gik ellers fin jeg kunne næsten få over halvdelen ind, men har først testdag i næste uge det bliver spændende

dejligt at det kunne lade sig gøre for jer og ja! Det betyder intet hvordan de bliver lavet

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Var vaginisme grunden til at I skulle i fertilitetsbehandling? 
Vi prøver stadig, men er så kun i 4. cyklus. Han kommer ca 5-6 cm ind i mig. Jeg ved ikke om det er nok?
Gynækologen sagde at jeg ellers kunne hjemmeinseminere

Nej det var fordi vi havde prøvet i over et år. Arbejdet med min vaganisme startede forud for ønsket om børn, fordi vi ønskede et bedre sexliv. 

Anmeld Citér

5. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg skal holde ud til fertilitetsbehandling, de kommer jo også “langt op”   gynækologen har forslået hjemmeinseminering. 
Denne måned gik ellers fin jeg kunne næsten få over halvdelen ind, men har først testdag i næste uge det bliver spændende

dejligt at det kunne lade sig gøre for jer og ja! Det betyder intet hvordan de bliver lavet

langt op?

det er bare sådan en “lang tynd blødt rør” det første jeg tænkte da jeg så det var det ligende en “gris tissemand”  

Men Synes ikke jeg rigtigt mærkede det - Men ved ikke hvor hårdt du er ramte, men det er ikke en “tissemand strørelse ” en IUI  

held og Lykke - 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.