Himmel skibet i Tivoli og højdeskræk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg skal i Tivoli i dag, og vil gerne prøve Himmelskibet. Fordi jeg normalt ikke tør at prøve særligt mange forlystelser. Men nu, føler jeg mig faktisk klar.
Jeg har ikke prøvet den før, da jeg normalt er højdeskræk. 
Nogle der har prøvet den, som kan fortælle mig, om det er slemt at prøve den? Er den også vildt hurtig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2021

Emiliaa92

Hvordan gik det? Jeg prøvede den for nogle år tilbage, og jeg gør det ALDRIG igen

Anmeld Citér

3. november 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er år siden jeg prøvede den, men jeg husker den ikke som specielt hurtig. Men det var da grænseoverskridende at sidde i en stol så højt oppe. Også selvom jeg normalt ikke er højdeskræk. 

Anmeld Citér

3. november 2021

Anonym

Altså jeg har hverken højdeskræk og har prøvet samtlige forlystelser verden over! Himmelskibet.. jeg klamrede mig til min veninde og små skreg at jeg var bange for at dø, jeg synes det var ulækkert og min fantasi med alderen er ikke blevet mindre. Når det så er sagt, de få sekunder jeg lige forsøgte at nyde det, så var det jo en fantastisk udsigt!

Råd: tag en med op du kan klamre dig til ��

Anmeld Citér

3. november 2021

Panther

Profilbillede for Panther

Det er mest af alt koldt!

Og så bliver jeg lidt kvalm af at køre rundt og rundt. Men næh - ikke specielt hurtig, tænker jeg.

Anmeld Citér

3. november 2021

Anonym trådstarter

Uuh jeg kom op og prøve den! Var dog ikke alene, så jeg havde en at klamre mig til. Den var rigtig fed, men må indrømme at jeg også havde lidt svært ved at kigge ud over byen   Fordi jeg så indså hvor højt oppe jeg egentlig var. Og ja der var koldt deroppe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.