Kæft en bommert!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg kom ved et uheld til at overføre 4000kr til en af ungernes opssparringkonto til aften - overførslen sker, fordi jeg skulle overføre pengene til min egen lønkonto, fra vores opsparring, men jeg trykkede forkert  

men man kan jo ikke føre tilbage fra en børneopsparing. 
så spørgsmålet - hvis der sidder en bankrådgiver på linjen - kan min bank føre dem tilbage??? Shit det er dumt…..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg kom ved et uheld til at overføre 4000kr til en af ungernes opssparringkonto til aften - overførslen sker, fordi jeg skulle overføre pengene til min egen lønkonto, fra vores opsparring, men jeg trykkede forkert  

så spørgsmålet - hvis der sidder en bankrådgiver på linjen - kan min bank føre dem tilbage??? Shit det er dumt…..

Skriv/ring til banken og sig du har fået overført til forkert konto.

Det har jeg gjort(ikke med børneopsparing) da jeg ikke selv kunne rykke tilbage. De rykkede dem tilbage.

Så det ville jeg prøve

Anmeld Citér

2. november 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Skriv/ring til banken og sig du har fået overført til forkert konto.

Det har jeg gjort(ikke med børneopsparing) da jeg ikke selv kunne rykke tilbage. De rykkede dem tilbage.

Så det ville jeg prøve

Ja det har jeg også gjort  men børneops. Er bare låst såvidt jeg ved  og var bare mega nysgerrig på om det mon ku løses

Anmeld Citér

2. november 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja det har jeg også gjort  men børneops. Er bare låst såvidt jeg ved  og var bare mega nysgerrig på om det mon ku løses

Men hør med dem. Det er jo kontoer hos dem, de må vel kunne gøre et eller andet. 

Anmeld Citér

2. november 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Men hør med dem. Det er jo kontoer hos dem, de må vel kunne gøre et eller andet. 

Jeg håber!! Tak for dit svar

Anmeld Citér

2. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg sidder i en bank og har før flyttet pengene tilbage af samme grund som din. Prøv at spørge.

Ellers er det jo ikke den værste bommert at lave pengene går jo til et godt formål

Anmeld Citér

3. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har tømt min søns opsparingskonto og sat pengene i aktier i stedet. Det var intet problem

Anmeld Citér

3. november 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg sidder i en bank og har før flyttet pengene tilbage af samme grund som din. Prøv at spørge.

Ellers er det jo ikke den værste bommert at lave pengene går jo til et godt formål

Tusinde tak for dit svar!!!!

Anmeld Citér

4. november 2021

Alyk

Anonym skriver:

Hej. 

Fandt du ud af det? 

Jeg ville bare sige at når der er lås på ops så er der som regl også et loft. 

Jeg har prøvet det før med mindre beløb 1700kr fejl til min søn og jeg fik dem tilbage. 

Håber du fik styr på det. Det også mange penge der pludselig mangler

Anmeld Citér

4. november 2021

Anonym trådstarter

Ja, jeg fik dem tilbage idag!  
ja, 4000 er i hvert fald mange penge for mig

så jeg er rigtig glad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.