Jeg er blevet mistroisk ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Mca<3

Tænk jeg er blevet så mistroisk og tror efterhånden der er fake profiler overalt herinde med mindre debatten er startet af en man kender  Syntes det er underligt at tråden om hvor længe var du om at blive gravid feks slet ikke bliver kommenteret yderligere af trådstarter , som om det skulle være en lille provokation til dem der har svært ved at blive gravide og så den nye provo tråd om alle de desperate mennesker der ønsker sig et barn,,, 

Føler der bliver oprettet indlæg herinde som kun er beregnet til at gøre nogle kede   Ser jeg spøgelser overalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

LineD

Jeg tænker lidt det samme som dig, nogle indlæg er meget dømmende allerede i undertonen af overskriften, og langt de fleste er ano. indlæg, hvilket ikke gør det mere "troværdigt" eller som du selv siger, oprettet af folk man ikke "kender"...

Nu ved jeg godt der skal være plads til alle, men ind i mellem lugter det lidt uldent i krogene ...

Anmeld

28. oktober 2009

oo

desuden er det ofte som om der kommer en bølge af dårlig stemning fra ano indlæg, og så lægger det sig igen og her blir dejligt at være. men så kommer der endnu en bølge. man kan undre sig over, om det er den samme ano, der kun har tid et par gange hver anden måned til at skrive herinde

Anmeld

28. oktober 2009

Mca<3

Tjuhl skriver:

desuden er det ofte som om der kommer en bølge af dårlig stemning fra ano indlæg, og så lægger det sig igen og her blir dejligt at være. men så kommer der endnu en bølge. man kan undre sig over, om det er den samme ano, der kun har tid et par gange hver anden måned til at skrive herinde

Jeg syntes det er lidt sært ..  

Hva får man ud af det tænker jeg ??? 

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg forstår godt hvad du mener og har selv tænkt tanken.... men jeg tror det er rent tilfældigt.... jeg tror simpelthen nogen af de der "trætte" ano indlæg kommer fordi folk ikke tøf sige deres mening uden at være ano, når man godt med at den mening man har giver bagslag hvis man ikke er ano...

Anmeld

28. oktober 2009

N&J

Uhh jeg er også gået helt i selvsving over de fakeprofiler, men er mere mistænkt som nåpr det er nogen der lige er oprettet og så opretter de en tråd med det samme.. men man ved jo aldrig om det bare er en der er ferm til computere og det så er derfor.. men fandme træls at man hele tiden tror der er ugler i mosen..

Anmeld

28. oktober 2009

Tynen

Kender det - Har efterhånden set det alt for tit på forskellige sider

Har i flere måneder villet slette min hjemmeside og forskellige billeder rundt omkring fordi jeg synes det er en smule creepy at allemulige fremmede mennesker har adgang til dem.

Det er bare liiiige med at få taget mig sammen

Anmeld

28. oktober 2009

Mca<3

Tynen skriver:

Kender det - Har efterhånden set det alt for tit på forskellige sider

Har i flere måneder villet slette min hjemmeside og forskellige billeder rundt omkring fordi jeg synes det er en smule creepy at allemulige fremmede mennesker har adgang til dem.

Det er bare liiiige med at få taget mig sammen

Puha ja det kan jeg da egentlig godt forståå ,,, Nej man ved sgu aldrig hvem der kigger

Anmeld

28. oktober 2009

wamse

Moar ,,, skriver:

Tænk jeg er blevet så mistroisk og tror efterhånden der er fake profiler overalt herinde med mindre debatten er startet af en man kender  Syntes det er underligt at tråden om hvor længe var du om at blive gravid feks slet ikke bliver kommenteret yderligere af trådstarter , som om det skulle være en lille provokation til dem der har svært ved at blive gravide og så den nye provo tråd om alle de desperate mennesker der ønsker sig et barn,,, 

Føler der bliver oprettet indlæg herinde som kun er beregnet til at gøre nogle kede   Ser jeg spøgelser overalt

Jeg tænker på ingen måde over om det er fake profiler eller ej. Altså hvis nogen keder sig så meget at de ikke kan finde på noget sjovere end at lave en fake profil og derfra skrive nogle indlæg, jamen synd for dem

Anmeld

28. oktober 2009

N&J

wamse skriver:

Jeg tænker på ingen måde over om det er fake profiler eller ej. Altså hvis nogen keder sig så meget at de ikke kan finde på noget sjovere end at lave en fake profil og derfra skrive nogle indlæg, jamen synd for dem

Jeg tænker faktisk mere at hvad nu hvis der sidder en kvinde derude som engang har mistet et barn, og så er blevet lidt tosset ovenpå den oplevelse, og derfor skriver om at være gravid og om at miste, så hun ligesom gennemlever det hele igen.. altså ved godt det lyder mystisk, men syntes bare den er den tanke jeg får..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.