Hej.
Da min nu eks og jeg er gået fra hinanden, skal vi jo også flytte hver til sit. Vi har intil 1 Jan 22, så skal vi være ude af nuværende lejemål.
problemet er, jeg skal finde en bolig, hvor min økonomi kan række, men også hvor 4 husdyr er tilladt. (Min eks nægter at dele dyrene op, som ellers aftalt, og han vil heller ikke have dem/tid til dem)
Det gør min søgning meget sværere, og økonomi ringere… De fleste boliger som er til leje i omregnen af hvor jeg ønsker, er enten alt for dyre, helt faldefærdige, eller ingen husdyr/maks 1 under 15 kilo.
Så, jeg er begyndt at kigge alternativer. Sommerhuse, kolonihaver, campingvogne mm
Jeg ville hører om der er nogle herinde som evt hat prøvet at bo sådan nogle steder midlertidig nogle mdr, og hvordan det lykkedes?
Hvordan kom man i kontakt med nogle, som ville udleje deres ovenstående, længere en ferie sæson?
Jeg har ikke noget familie 
Jeg har “heldigvis” 2 mdr endnu, så boligen kan stadig dukke op, men jeg kan mærke jeg er begyndt at blive presset, nok mest også pga det er første gang i mit liv, jeg skal stå på egne ben hel alene
Jeg skiller mig ikke af med dyrene! Jeg har haft dem alle fra små, og de er idag godt oppe i alderen, hvor rehome ikke ville gavne dem, og slet ikke hvor nogle kan tage alle 4 kan komme hen sammen, med deres diverse skavanker.
De er min familie, det eneste familie jeg har