Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2021

Hab

Hej jeg er i den værste situation ligenu at jeg desværre skal have foretaget en medicinsk abort da min lille baby ikk er levedygtig. Jeg er i uge 13 nu og mega mega ked af det. Forstår ikke hvorfor det skal ende sådan med mig men til jer alle der også har haft medicinsk abort hvor hurtigt blive i gravid igen? For vil så gerne stå med to streger igen. Tror først der hvor jeg kan blive lidt glad igen. Forstår heller ikk de der ÆL tests men vil gerne blive så hurtigt man kan. Hjææææælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2021

Naha

Hej jeg er i den værste situation ligenu at jeg desværre skal have foretaget en medicinsk abort da min lille baby ikk er levedygtig. Jeg er i uge 13 nu og mega mega ked af det. Forstår ikke hvorfor det skal ende sådan med mig men til jer alle der også har haft medicinsk abort hvor hurtigt blive i gravid igen? For vil så gerne stå med to streger igen. Tror først der hvor jeg kan blive lidt glad igen. Forstår heller ikk de der ÆL tests men vil gerne blive så hurtigt man kan. Hjææææælp

Jeg kan klart anbefale dig en kirurgisk, hvis der ikke er noget i vejen for det? 

Jeg var gravid i maj, hvor vi desværre fandt ud af min lille baby pige havde en alvorlig genfejl. Hun blev fjernet da jeg var 12+1. 

Jeg har tidligere i min ungdom fået en medicinsk abort, det er et smerte helvede. Det går så ondt og du kan hverken gøre til eller fra. 

I maj ville jeg have en kirurgisk abort hvilket jeg fik. Det er jeg så glad for, jeg havde bogstaveligt ingen smerter.

Min 2 cyklus efter aborten blev jeg gravid igen og venter nu 16+5 en sund og rask dreng.

Håber inderligt det lykkes for dig næste gang

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Naha

Det afhænger selvfølgelig af hvem man er som person. For mig var en kirurgisk abort meget mindre hård ved min psyke end den medicinske var

Ønsker dig alt held og lykke

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Naha

Ang æl test, så skal du teste så godt som igennem hele din cyklus. Testen vil ofte vise 2 streger, men det er først når du har to streger som er lige tydelige eller hvor test stregen er mere tydelig end kontrol strengen at du har æl

Jeg endte med at teste på samme tidspunkt hver morgen ( CA 3 timer efter at have spist morgenmad) 

Også hyggede vi dagen før, på dagen og dagen efter.  Og i den tid hvor æl testen ikke var det, hyggede vi hver 2 dag

Sæd kan leve op til 4-7 døgn i kvinden.

Jeg har læst mig frem til at nogen mener man skal vente med at blive gravid til 6 måneder efter en abort, mens andre mine man skal i gang asap da kroppen jo enligt er klar til at blive gravid igen.

Jeg testede først hcg uge af kroppen 5-6 uger efter aborten, jeg blev så gravid med det samme lige efter. Jeg valgte at tro på de som sagde at kroppen selv ved hvornår den er klar til at blive gravid igen. 

Håber på det bedste for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.