spørgsmål ang jm besøg idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

christina2412

hej alle sammen.

jeg er idag 37+6 og skal til jm, har ikke været der siden uge 29+4.

jeg vil høre om det bare er på samme måde, undersøgelse af urin. måling af sf og skøn af bebs? eller bliver man også undersøgt forneden?

ja undskyld, men har jo aldrig været gravid før. det er i fredericia jeg går til jm.

christina 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Ayasmor

christina2412 skriver:

hej alle sammen.

jeg er idag 37+6 og skal til jm, har ikke været der siden uge 29+4.

jeg vil høre om det bare er på samme måde, undersøgelse af urin. måling af sf og skøn af bebs? eller bliver man også undersøgt forneden?

ja undskyld, men har jo aldrig været gravid før. det er i fredericia jeg går til jm.

christina 37+6

Det skal du skam ikke undskylde for.. hehe.. Ved ikke om det er forskelligt fra jdm til jdm, men jeg oplevede ikke at skulle undersøges forneden.. heller ikke da jeg var 8 dage over tid. Så min erfaring med det, er bare at det er det sædvanlige med skøn osv. og hvis du eller din mand har noget evt. i forbindelse med fødslen i gerne vil snakke om.. Håber det kunne hjælpe lidt..

Knus Sara

Anmeld

28. oktober 2009

engel24

Er aldrig blvet undersøgt for neden ved JD .. - det kun min egen læge der gjorde det da der kom frem jeg var gravid

Anmeld

28. oktober 2009

Misjelle

Tror ikke hun undersøger dig for neden medmindre der er en speciel grund. Jeg er i alt fald aldrig blevet tjekket for neden før til fødslen .

Anmeld

28. oktober 2009

christina2412

mange tak. hader nemlig den undersøgelse

christina 37+6

Anmeld

28. oktober 2009

Nybagt mor

Heller ikke her. Skal dog til Jm i morgen, og er da gået over tid (40+3)

Så er lidt spændt på om jeg skal tjekkes forneden der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.