Tænder allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Ox.

Min lille pige har de seneste par uger virkelig savlet til ekstremer og det bliver mere og mere for hver dag ...

Den seneste uge er hun så også begyndt at ville have min finger, eller hendes hånd ind i munden og køre så hovedet fra side til side som om hun gnubber gummerne ...

Jeg tænkte at det da ikke allerede kunne være bisser der ville frem (hun bliver 3 måneder d. 10), men da jeg så kigger hende i munden her til aften, efter hun har skreget i 3 stive timer, og hun kun var rolig når hun, igen, gnubbede hendes gummer på min finger, ser jeg så, at det ser ud som om der begynder at vise sig så småt 2 små bisser ..

Men er det ikke rigtig tidligt? Kan det min være mine øjne der spiller mig et puds, eller har i andre oplevet det samme så tidligt?

Knus Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Betina88

Det lyder ret tidligt at få tænder .. Phillip gør det ikk' og han bli'r 3 måneder her d . 31. .. Måske ska' du prøve at snakke med lægen om det .. H*n burde vide noget om det ..

Anmeld

28. oktober 2009

Sees

SussieOx skriver:

Min lille pige har de seneste par uger virkelig savlet til ekstremer og det bliver mere og mere for hver dag ...

Den seneste uge er hun så også begyndt at ville have min finger, eller hendes hånd ind i munden og køre så hovedet fra side til side som om hun gnubber gummerne ...

Jeg tænkte at det da ikke allerede kunne være bisser der ville frem (hun bliver 3 måneder d. 10), men da jeg så kigger hende i munden her til aften, efter hun har skreget i 3 stive timer, og hun kun var rolig når hun, igen, gnubbede hendes gummer på min finger, ser jeg så, at det ser ud som om der begynder at vise sig så småt 2 små bisser ..

Men er det ikke rigtig tidligt? Kan det min være mine øjne der spiller mig et puds, eller har i andre oplevet det samme så tidligt?

Knus Sussie

Det kan godt være tænder .. Det er jo forskelligt fra barn til barn, og det kan stå på meeeeget længe.
Emil har haft hvide gummer længe nu, og det har længe set ud til at tænderne var på vej, men der er stadig ikke dukket noget op - Ordentligt.

Men det er omkring de 3 mdr. at de små begynder at undersøge ting, og det gør de ved at putte alt i munden - Og så savler de. Og de savler i ekstremer !!

Håber det bedste for din lille guldklump, og held og lykke med bisserne

Anmeld

28. oktober 2009

bette

det kan godt være tænder..
mikkel fik sine første 2 da han var 3 måneder.. vildt men sandt

Anmeld

28. oktober 2009

CarinaSB

Det er præcis det samme med Noah herhjemme .. Han vil os gerne gnubbe hans gummer på vores fingre .. og han savler os rigtig meget .. jeg er næsten nød til at skifte hans hagesmæk hver 2 time .. for den er bare mega savlet til ..

Anmeld

28. oktober 2009

Diana...

Altså det kunne godt være tænder. Men det er altså normalt at de har en periode hvor de savler og tykker på alt og tit tror folk straks det tænder men bliver tit snyd.

Knus Diana

Anmeld

28. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas har gjort det sammen i omkring 2½ månede nu. og vi har stadig ikke set skykken af tænder.

men det kan jo godt være tænder, det er jo så forskelligt fra barn til barn

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline gjorde sådan i evigheder før hendes tænder tittede frem :0) men det er vidt forskelligt hvornår tænderne kommer, de kan sagtens komme som 3 mdr

Anmeld

28. oktober 2009

Ox.

Ah okay, jamen så er der jo ikke andet for end at vente og se

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Knus Sussie

Hej Søde...

Det kan sagtens være tænder... Der er ikke sat nogen alder på hvornår de får tænder... De får tænder når de kommer...

Julie savlede også en periode, og jeg tænkte, så nu er hun ved at få tænder, det var hun ikke. De kan godt have en periode hvor de bare savler helt vildt..

Tænder kan også drille, så er der tegn til at de kommer og så kommer de ikke alligevel...

Når du mærker på gummerne, er de så hårde, som om der godt kunne være en tand?

Kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.