Dejligt du lige vil dele erfaringer med scor. Så er det måske det snapchat skal bruges til. Nej jeg aner ikke hvad hans brugernavn er og har egentlig bestemt heller ikke lyst til at oprette profil og se hvor langt han il gå. Det vil kun påføre mig selv endnu mere smerte, som jeg helst ikke vil have.
Jeg bearbejder det inden jeg konfronterer ham med det. Beviser synes jeg at jeg har nok af
Jeg forstår godt, at du ikke har lyst til at påføre dig selv yderligere smerte, men jeg synes personligt, at det er vigtigt, at du samler så mange beviser som overhovedet muligt, inden du konfronterer ham med det.
Jeg har selv været i en lignede situation, hvor jeg fandt ud af, at min daværende mand havde en profil, men han sagde, at han bare havde oprettet den af nysgerrighed og lovede at slette den. Da han så begyndte at opføre sig hemmelighedsfuld igen, oprettede jeg selv en profil under et falsk navn, og via den fandt jeg så ud af, at han stadig var aktiv på sin profil og brugte den til mere end bare at chatte.
Hvis det "kun" er chat med andre kvinder, ville jeg forlade ham i noget tid, så han kan forstå alvoren af hans handlinger. Hvis det også involverer fysiske møder, ville jeg gå fra ham.
Uanset om det er det ene eller det andet, så er det tydeligt, at han ikke respekterer dig og prioriterer sin penis over jeres lille familie. Så du må gøre op med dig selv, om det er sådan en person, du vil bruge dit liv på. Held og lykke med det hele.
Anmeld
Citér