Sex op til æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hejsa. 
Jeg fik en positiv ÆL test i går, hvilket jo så betyder at min ÆL ligger i dag og af personlige grunde, kunne vi desværre ikke have sex i går. Jeg ved, at sex dagen før ÆL er den bedste chance for graviditet, og nu frygter jeg, at vores chance denne cyklus er spildt. 
Vi havde sex i forgårs, dagen før det og dagen igen før det, altså henholdsvis 2-3-4 dage før ÆL. Er dette nok til at vi kan blive gravide? Jeg er klar over, at sæden kan leve i en i 3-5 dage, men den bedste chance er alligevel dagen før ÆL, så nu er jeg bekymret.

Det virker måske dumt at spørge om, men vi ønsker det jo bare rigtig meget og vil gerne optimere vores chancer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

I har stadig en fin chance. Hvis I kan have sex i dag, så endnu bedre ☺️

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa. 
Jeg fik en positiv ÆL test i går, hvilket jo så betyder at min ÆL ligger i dag og af personlige grunde, kunne vi desværre ikke have sex i går. Jeg ved, at sex dagen før ÆL er den bedste chance for graviditet, og nu frygter jeg, at vores chance denne cyklus er spildt. 
Vi havde sex i forgårs, dagen før det og dagen igen før det, altså henholdsvis 2-3-4 dage før ÆL. Er dette nok til at vi kan blive gravide? Jeg er klar over, at sæden kan leve i en i 3-5 dage, men den bedste chance er alligevel dagen før ÆL, så nu er jeg bekymret.

Det virker måske dumt at spørge om, men vi ønsker det jo bare rigtig meget og vil gerne optimere vores chancer. 

Gør det gerne i dag hvis I har mulighed for det  ellers har I jo gjort hvad I kunne, og så er der ikke andet end at vente og se hvad resultatet bliver

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Solskinspige

Jeg ville lige tilføje, at jeg/vi i denne cyklus KUN har haft sex 1 gang, i forbindelse med ægløsning. Vi havde sex dagen efter min positive ægløsningstest, altså på selve ægløsningsdagen. Nu må jeg se om det er nok.

I august blev jeg spontan gravid med sex 3 eller 4 dage før hvad jeg mener var min ægløsning og på selve ægløsningsdagen. Graviditet gik dog desværre det grunde i graviditet uge 7 næsten 8 (6+6).

Så håber det lykkes i denne cyklus.

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Anonym trådstarter

Solskinspige skriver:

Jeg ville lige tilføje, at jeg/vi i denne cyklus KUN har haft sex 1 gang, i forbindelse med ægløsning. Vi havde sex dagen efter min positive ægløsningstest, altså på selve ægløsningsdagen. Nu må jeg se om det er nok.

I august blev jeg spontan gravid med sex 3 eller 4 dage før hvad jeg mener var min ægløsning og på selve ægløsningsdagen. Graviditet gik dog desværre det grunde i graviditet uge 7 næsten 8 (6+6).

Så håber det lykkes i denne cyklus.

Tak skal du have - jeg håber I får held denne gang og hvor forfærdeligt at I mistede sidst.

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Solskinspige

Anonym skriver:

Tak skal du have - jeg håber I får held denne gang og hvor forfærdeligt at I mistede sidst.

Jeg har lige taget en tidlig graviditetstest (cyklusdag 27 ud af 28-31) jeg er 3+5 henne! Jeg havde som sagt kun sex den ene dag ifm. ægløsning

Jeg havde ikke regnet med det, så i går farvede jeg mit hår!! Fuck hvor dumt

Anmeld Citér

30. oktober 2021

Anonym trådstarter

Solskinspige skriver:

Jeg har lige taget en tidlig graviditetstest (cyklusdag 27 ud af 28-31) jeg er 3+5 henne! Jeg havde som sagt kun sex den ene dag ifm. ægløsning

Jeg havde ikke regnet med det, så i går farvede jeg mit hår!! Fuck hvor dumt

Stort tillykke!
Hvad skulle det gøre at du har farvet hår? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.