Se en lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Er blevet tilbudt en bolig, det er ikke så langt væk fra hvor manden jeg dater/ mødes med bor. Nu er det sådan, jeg har set der kun er fremvisning på boligen i morgen.

En veninde foreslog mig, jeg skulle tage ud og se denne med min date. Eftersom, at vi faktisk har planlagt at ses i morgen. Og det alligevel er tæt på hans hjem.
Men, jeg synes ærligt det er lidt mærkeligt at tage ham med ud Føler det er lidt privat. 

Hvad ville I gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg synes du skal se den uden din date, da det ikke lyder til I har set hinanden særligt længe.

Tag en veninde med hvis du gerne vil have en med.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Jeg synes du skal se den uden din date, da det ikke lyder til I har set hinanden særligt længe.

Tag en veninde med hvis du gerne vil have en med.

Var også det jeg tænkte 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Frizzy

Hvor længe har I datet..?

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hvor længe har I datet..?

3 uger så stadig meget nyt

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Frizzy

Anonym skriver:

3 uger så stadig meget nyt

Det afhænger jo af hvor meget I er sammen- og hvor langt i er mht. forholdet. Hvis I stadigvæk ser hinanden an og bare går ud og drikker kaffe .. så nej. Men hvis I sover sammen osv. synes jeg sagtens du bare kan sige til ham, at du skal se på den og om han vil med.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Er blevet tilbudt en bolig, det er ikke så langt væk fra hvor manden jeg dater/ mødes med bor. Nu er det sådan, jeg har set der kun er fremvisning på boligen i morgen.

En veninde foreslog mig, jeg skulle tage ud og se denne med min date. Eftersom, at vi faktisk har planlagt at ses i morgen. Og det alligevel er tæt på hans hjem.
Men, jeg synes ærligt det er lidt mærkeligt at tage ham med ud Føler det er lidt privat. 

Hvad ville I gøre?

Du siger at du føler at det er lidt privat, det er vel dit svar. Du føler at det er for privat, så tag en anden med. Og så mødes med ham bagefter. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Det afhænger jo af hvor meget I er sammen- og hvor langt i er mht. forholdet. Hvis I stadigvæk ser hinanden an og bare går ud og drikker kaffe .. så nej. Men hvis I sover sammen osv. synes jeg sagtens du bare kan sige til ham, at du skal se på den og om han vil med.

Vi er nået dertil at vi sover sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.