Fortælle om vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig. Ville I fortælle en date I skulle mødes med for første gang, at I var igang med et vægttab?  Og hvorfor/hvorfor ikke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, hvis det er noget der fylder meget i din hverdag er det da ligeså naturligt at fortælle, som at man går til yoga eller i strikkeklub. Du behøver ikke udbasunere dit dårlige selvværd eller lign, men du kan da sagtens fortælle at du er ved at omlægge livsstil og fortælle om det  

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig. Ville I fortælle en date I skulle mødes med for første gang, at I var igang med et vægttab?  Og hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg ville nok ikke, men mest fordi, at jeg kun har god erfaring med livsstilsændringer. Kure har kun virket kortvarigt for mig, så det eneste blivende vægttab (2+ år), jeg har haft, har jo fastlagt hvordan jeg lever i dag, og fordi det skal være noget jeg kan leve med, så er der jo plads til at spise på restaurant eller café i ny og næ.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Umiddelbart ville jeg ikke synes at det skulle fylde en hel masse, men det er jo en smagssag og handler nok mest om at jeg ikke synes at andre menneskers kost/vægt/madvaner/træningsvaner er særlig interessant at høre om, så hvis en date talte meget om den slags ville jeg finde det uinteressant

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Kir

Jeg er faktisk enig i det en anden skriver med livsstilsændring. Jeg ville aldrig gå på slankekur da det stortset aldrig virker i længden. Så jeg er selv i gang med at tabe mig pga kostomlægning. Jeg tror jeg ville dele det hvis det var relevant. Fx hvis det var en man så flere gange om ugen og derfor spiste meget sammen. Mest fordi det ville være dumt hvis han stod og lavede noget som man så ikke ville spise. Eller hvis han konstant tilbød slik. Men ellers ville jeg ikke snakke om det, synes ikke det er noget jeg gider snakke helt vildt meget om. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg ville ikke.

Jeg kan ikke se det skulle være relevant at tale om til den første date. 
Nogen andet hvis det var en livsstilsændring, som andre også skriver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.