Mærkelig ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget denne æl test, mest for sjov fordi min mens er flere dage forsinket og gtest indtil videre er negativ. Det er første gang jeg tager sådan en. Er den positiv eller invalid? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Efter et par minutter mere ser den sådan her ud.... og nederst en gtest på meget tynd urin - det er første gang jeg får en skyggestreg på babyplan. Er det ikke underligt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Mabo95

Din ægløsningstest er helt klart positiv, så ville vente nogle dage og så tage en g test og se om det er graviditet der bonger ud på æl test, eller om det er æl der har rykket sig

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Mabo95 skriver:

Din ægløsningstest er helt klart positiv, så ville vente nogle dage og så tage en g test og se om det er graviditet der bonger ud på æl test, eller om det er æl der har rykket sig

Tak for svar kan man teste positiv på æl test når man er gravid? Det er nyt for mig 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige taget denne æl test, mest for sjov fordi min mens er flere dage forsinket og gtest indtil videre er negativ. Det er første gang jeg tager sådan en. Er den positiv eller invalid? 

Enig med Mabo95, at æl-test er positiv, og at ægløsning måske kan have rykket sig. Ved graviditet kan æl-test godt blive positiv

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Syret prøver at teste i morgen tidlig...

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Mabo95

Anonym skriver:

Tak for svar kan man teste positiv på æl test når man er gravid? Det er nyt for mig 

Ja det kan man sagtens, har selv afprøvet det

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det er fuldstændig korrekt at en ægløsning test kan bonge ud ved graviditet. Meeen så vil man også kunne teste positiv på en graviditet test den vil ikke være negativ hvis det, var det der var tilfældet  

Anmeld Citér

25. oktober 2021

B&J

Jeg vil da bare ha sex et par ekstra gange når nu den er så positiv også prøve at tjekke om du er gravid om nogle dage 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym trådstarter

Hvor er det skørt. Gtest negativ og æl test nu også negativ. Så det har været ægløsning. Jeg er gået en uge over tid det giver ingen mening. Har ellers ret regelmæssige cyklusser. Er det normalt at det kan være SÅ meget off?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.