hjemmeinseminering? Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Vi er nu i 4. cyklus - jeg har mange smerter under samleje på grund af myoser/muskelspændinger. 
Det skal jeg muligvis træne væk og sideløbende skal jeg ses af en gynækolog. Min læge har oplyst at jeg kan fortsætte med projekt baby sideløbende.

jeg har mest ondt når min mand trænger dybt ind det kan ikke helt lade sig gøre, men mindre smerter da lægen forsøgte at mærke med fingeren og kom endda længere op.

Hjemmeinseminering? Vi overvejer kraftigt at prøve, da den kan komme længere op og ligesom kan få lov til at sprøjte mere.

har købt en steril sprøjte på 5 ml.  

erfaringer??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2021

Anonym

Jeg har ikke erfaring med hjemmeinsemination, men jeg har haft vaganisme i meget svær grad og samtidig været i fertilitetsbehandling. 

Vi forsøgte med IUI, men det lykkedes ikke, fordi sprøjten ikke kunne komme så langt ind som den skulle. 

Jeg gik ca 6 måneder ved en sexlog og fik sideløbende hypnose. Vi har et helt andet sexliv nu, og det lykkedes derefter at blive gravid via IUI. 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke erfaring med hjemmeinsemination, men jeg har haft vaganisme i meget svær grad og samtidig været i fertilitetsbehandling. 

Vi forsøgte med IUI, men det lykkedes ikke, fordi sprøjten ikke kunne komme så langt ind som den skulle. 

Jeg gik ca 6 måneder ved en sexlog og fik sideløbende hypnose. Vi har et helt andet sexliv nu, og det lykkedes derefter at blive gravid via IUI. 

Kunne du slet ikke få noget ind under samleje?

dejligt at det er ovre

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Kunne du slet ikke få noget ind under samleje?

dejligt at det er ovre

Jo der kom noget ind, men ikke forbi det punkt, hvor jeg spændte. Sprøjten kunne godt, men ikke langt nok 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Hvor langt vil du have sprøjten ind? Når man insemineres på klinik, så renses sæden jo, fordi livmoderen ikke kan tåle alt det snask, der kommer med?

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvor langt vil du have sprøjten ind? Når man insemineres på klinik, så renses sæden jo, fordi livmoderen ikke kan tåle alt det snask, der kommer med?

Du sprøjter det ikke direkte ind i livmoderen, men så tæt på som muligt, ligesom hvis det var en penis. 

Ja, jeg har prøvet det og med success. Vi brugte 10 ml sterile engangssprøjter. Men 5 ml er fint også. Det er ret lige til. 

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jo der kom noget ind, men ikke forbi det punkt, hvor jeg spændte. Sprøjten kunne godt, men ikke langt nok 

Jeg kan ca få 4-5 cm ind og det er toppen af penis. Prøver at blive gravid på denne måde. Ved ikke om det er en meget lav chance men vi har prøvet i 3 mdr og er nu i 4. Min læge kunne ikke svare på om chancerne var mindre.

jeg har lige prøvet med en sprøjte. Den kan jeg SLET ikke få op fordi den kradser

Anmeld Citér

25. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan ca få 4-5 cm ind og det er toppen af penis. Prøver at blive gravid på denne måde. Ved ikke om det er en meget lav chance men vi har prøvet i 3 mdr og er nu i 4. Min læge kunne ikke svare på om chancerne var mindre.

jeg har lige prøvet med en sprøjte. Den kan jeg SLET ikke få op fordi den kradser

Jeg kan kun anbefale samtaler med en sexolog/psykolog og hypnose, så du får fat i problemet. Vi brugte også eksponering af forskellige størrelser dildoer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.