Jeg er i de famøse 2 uger mellem ægløsning og test, og dagene snegler sig afsted. Specielt fordi vi er startet i behandling. Det er meget værre, end normalt jo? 

Ind og scannes, æg store nok, sprøjte, insemination, ægløsning først dagen efter insemination. Føler jeg har været i "two week wait" i mange dage nu, og jeg er kun 2 dage efter ægløsning. Hold op en mavepuster.
Vi har været i gang i over et år nu, og det påvirker min dagligdag negativt. Jeg skal muligvis påbegynde uddannelse, men er meget i tvivl, fordi en graviditet jo ville komme i vejen. Sidst jeg var gravid var jeg dårlig indtil 19. uge, så jeg ville ikke kunne tage uddannelse på siden af mit fuldtidsarbejde, hvis jeg bliver gravid de næste par måneder, men omvendt, så trænger jeg GODT NOK TIL, at der sker noget andet, end at vente på en baby nu. Jeg er nødt til at presse mine chefer lidt, for at gå i gang - måske betale noget selv osv., så det er ikke bare lige at starte, og så se tiden an. Jeg vil sååå gerne i gang. Forhelvede altså.
Anmeld
Citér