Hej læsere. 
Jeg oplevede desværre i sidste måned en spontan abort (6+6 henne), i det der var min første graviditet nogensinde.
Graviditeten var dog ikke planlagt men højt ønsket af os begge.
Vi forsøger nu aktivt at prøve igen! Blot 24 dage efter min spontane abort fik jeg min normale menstruation - som forløb som normalt.
Lang historie kort arbejder min kæreste på at komme helt igennem en depression, og har i den forbindelse inden sexlyst. Sexen er derfor meget timet, ift.. at ramme ægløsning. I lørdags den 16/10 stod jeg kl. 10 med den flotteste og mest positive ægløsningstest i hånden. Men her kommer min tvivl! Vi havde først sex dagen efter den positive ægløsningstest, søndag den 17/10 omkring kl. 17. Altså mange timer efter. Jeg lå efterfølgende med rumpen og benene oppe i vejret i 30 min. Jeg spiser Zink (der understøtter fertiliteten) og diverse andre vitaminer - udover min meget grønne og sunde livsstil, plus har dagene op til ægløsning givet mig selv massage på livmoderen til øget blodgennemstrømning. Vi har altså kun haft sex den ene gang på hvad jeg formoder er på selve ægløsningsdagen. Er alt håb ude? 
Anmeld
Citér