Jeg får det på præcis samme måde når jeg er forkølet og har altid gjort det.
Det kan komme ud af det blå og jeg har også nogen gange fået de hosteanfald uden at være syg
ikke fedt at måtte flygte ud af gymnasieklassen eller være fanget midt i en forelæsningssal med +100 mennesker
I dag skete det lige ved kassen i Rema. Jeg kunne næsten ikke sige noget, så det var meget svært at få overbevist min 3 årige søn om at vi bare skulle efterlade vores kurv med varer og gå ud af butikken...
Jeg har googlet tør hoste og på webapoteket beskriver de spot om hvad det er, hvor mange der lider af det og hvad man kan gøre. Man kan til min overraskelse få noget medicin man tage imod det
det skal jeg have fat i når jeg ikke længere er gravid! For det er godt nok ikke sjovt om natten pt hvor hosten er værst.
Men mht dit arbejde, så sig det højt på et morgenmøde og forklar dem hvordan du gerne vil have de reagerer hvis/når det sker. Personligt vil jeg helst bare kunne trække mig, hvis nogen vil hente et glas vand for mig ville det være dejligt og hvis jeg taler med en kunde så skal de overtage dialogen. Men ellers vil jeg gerne være alene og hoste mine lunger ud i fred
Jeg har engang måtte gå fra en forvirret kunde fordi jeg kunne mærke det var på vej
nu kan jeg heldigvis arbejde hjemmefra og har kun telefonisk kundekontakt. Så muter jeg eller lægger på hvis nødvendigt.
Men prøv lige at se på det der medicin (noget antihistamin) man kan få. Måske det kan hjælpe!
det håber jeg i hvert fald. Jeg har kun sover cirka 4-5 timer de sidste mange nætter
Anmeld
Citér