Følelsen af at ville date flere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2021

Anonym trådstarter

God aften jeg har brug for lidt råd.

Jeg har datet en mand 2 gange. kemien er god. Vi har ikke haft sex eller været intime. Men jeg kan ikke helt finde ud af, det, da jeg samtidigt har en følelse af at jeg godt kunne tænke mig at møde  andre mænd  

Kan det være et tegn på, at det måske ikke er det rette match mellem os? Jeg er forvirret, men mistænker det kan være jeg er bange for at skulle binde mig alt for hurtigt til en ny mand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2021

AnoMor

Anonym skriver:

God aften jeg har brug for lidt råd.

Jeg har datet en mand 2 gange. kemien er god. Vi har ikke haft sex eller været intime. Men jeg kan ikke helt finde ud af, det, da jeg samtidigt har en følelse af at jeg godt kunne tænke mig at møde  andre mænd  

Kan det være et tegn på, at det måske ikke er det rette match mellem os? Jeg er forvirret, men mistænker det kan være jeg er bange for at skulle binde mig alt for hurtigt til en ny mand. 

Det er svært at svare på. Det kan både være fordi du ikk føler det er rette match. Men også at du bare ikke er klar til at binde dig. 

så det bedste jeg tænker du kan gøre er at være ærlig overfor ham du har været på date med og fremtidige også og fortælle du ikke er klar til noget fast lige nu og derfor dater flere. 

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym

Sjovt du lige laver dette indlæg.

Jeg har det præcis på samme måde. Jeg har set noget mænd, til hygge og god sex. Men nu er der pludselig den her mand som jeg har enormt meget til fælles med, og som inviterer mig på "rigtige" dates. Er en gentlemand, viser interesse og siger højt at han synes jeg er enormt sød og han vil elske at lære mig bedre at kende.. og jeg bliver helt forfjamsket og er slet ikke vant til dén slags opmærksomhed. Men det er dejligt. Dog har jeg også den der tanke i baghovedet om, hvad med alle de andre jeg skulle se? Det er jeg da ikke færdig med. 

Men jeg tror jeg har fundet ud af, at det simpelthen bare handler om at jeg ikke havde regnet med at skulle finde andet end noget hyggeligt og uforpligtende endnu. Jeg har egentlig ikke problemer med at binde mig til en ny. Men jeg havde bare ikke set komme, at jeg ville støde ind i en potientiel kæreste lige nu. Det er er ret tidligt efter mit sidste brud. Så det er nok bare kommet bag på mig. 

Men nu er han der, og vi skal på date igen i morgen. Og jeg glæder mig. 

Det er jo heller ikke sikkert, for hverken du eller jeg, at det er noget der rent faktisk bliver til noget seriøst. Jeg ser på det som en relation der skal udforskes, og så må tiden vise om det bliver os, eller vi bare har en periode med gode dates og så takker af der efter. Hvem ved. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.