Hvor lang tid tog det jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.614 visninger
38 svar
29 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2021

MR1991

Min mand og jeg er i gang med at lave nr 2. Vi er på 7 cyklus nu. Vores første kom med det samme. Så I kan nok gætte jer til, at jeg er godt utålmodig. Hvor lang tid tog det jer alle lave både nr 1, 2, 3 mv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2021

B&J

1 barn tog 3 mdr

2 barn tog 5mdr så ikke så længe som man følte 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

123321

Profilbillede for 123321

1 - første måned uden at prøve 

2 - 3. cyklus

3 8 måneder før det blev til denne graviditet der forhåbentlig ender ud med et sundt og rask barn, men inden i den periode oplevede vi en graviditet uden for livmoder samt en MA i uge 10, så reelt graviditet i første cyklus, 3. cyklus også 8. 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MR1991 skriver:

Min mand og jeg er i gang med at lave nr 2. Vi er på 7 cyklus nu. Vores første kom med det samme. Så I kan nok gætte jer til, at jeg er godt utålmodig. Hvor lang tid tog det jer alle lave både nr 1, 2, 3 mv.

Det kender jeg alt til

nr  et var også med det samme. 
nr to gik der over et år, men det endte som en bio. 
derefter gik der 13 mdr før end der var bid igen. 
jeg havde næsten opgivet 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Anonym

MR1991 skriver:

De første tre gange blev jeg gravid i første forsøg. Den ene endte dog i en SA. Nu prøver vi på en 3'er og der har vi indtil videre forsøgt i 8 måneder - jeg er også ved at være utålmodig (ja, jeg ved godt nogle kæmper længere, men havde ikke troet det ville tage så 'længe' når de andre gik 'så nemt'.

Anmeld Citér

19. oktober 2021

MR1991

SDD skriver:

Det kender jeg alt til

nr  et var også med det samme. 
nr to gik der over et år, men det endte som en bio. 
derefter gik der 13 mdr før end der var bid igen. 
jeg havde næsten opgivet 

Pyh det er også sådan noget jeg frygter. At der så endelig er bid, så holder graviditeten ikke. Havde I tænke læge eller andet ind i det? 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

MR1991

Anonym skriver:

De første tre gange blev jeg gravid i første forsøg. Den ene endte dog i en SA. Nu prøver vi på en 3'er og der har vi indtil videre forsøgt i 8 måneder - jeg er også ved at være utålmodig (ja, jeg ved godt nogle kæmper længere, men havde ikke troet det ville tage så 'længe' når de andre gik 'så nemt'.

Jeg synes godt, man må være træt af det, selvom andre er i en værre situation. Sådan har jeg det, jeg ved godt, vi er heldige at  have en, men jeg vil så gerne have en mere. Vil I gå til læge, hvis der går et år? 

Anmeld Citér

19. oktober 2021

Enmere20

kender utålmodigheden
Mine 2 teenagere er lavet meget hurtigt i mine yngre dage

nr 3 tog lidt over 1 år med anden mand og er nu i uge 16

Anmeld Citér

19. oktober 2021

BabyIgen2022

MR1991 skriver:

1. barn: 4 måneder (og med nogle måneders blind forventning om, at det bare skete af sig selv og uden at vide noget om ægløsningstidspunkt osv.)

2. barn... tja, vi tæller 13. forsøg nu :/

Anmeld Citér

19. oktober 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
MR1991 skriver:

Pyh det er også sådan noget jeg frygter. At der så endelig er bid, så holder graviditeten ikke. Havde I tænke læge eller andet ind i det? 

Nej ikke rigtigt. 
Til dels er jeg overvægtig, så beskeden havde lydt på vægttab, hvilket jeg i forvejen var i gang med. Men jeg havde året forinden været helt nede med stress, hvor jeg oplevede blødningsforstyrrelser. 
Vi var nået dertil at hvis det ikke skete af sig selv, så skete det bare ikke. Jeg havde ikke mere energi at give af i forhold til alt det der, så da vi havde ramt årsdagen for aborten gik vi ind i en sorgproces, men under en måned senere var der bid. 
Jeg var sådan set gået i gang med at planlægge at omlægge babyværelset til walk-in-closet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.