Anonym skriver:
Jeg er så ked af det ham jeg har haft noget med i et godt stykke tid er bare forsvundet ud af det blå
jeg forstår det ikke vi har haft det godt og det sidste han skrev til mig var han savnede mig og nu er han bare væk, blokeret mig på Facebook også og han kommer ikke engang med en forklaring på det…. Mit hjerte er så knust, forstår det bare ikke hvad får en mand til bare skrotte en på den måde uden grund eller forklaring?? 
Øv. Forstår godt du er ked af det. Har selv prøvet at blive ghostet på den måde fra den ene dag til det andet. Og det gør hamrende ondt.
nogle personer (gælder både mænd og kvinder) er bare ikk modne nok oppe i hovedet til at sige tingene ligeud fordi de er bange for konflikter.
Og folk som dem er simpelthen bare ikk værd at samle på eller spilde sine tårer på.
kom videre i dit liv og find en voksen og rigtig mand i stedet for. Nemmere sagt end gjort. Det ved jeg godt. Men en ting jeg har lært, så er første skridt på vejen at træde ud af offerrollen og lade være at tænke på hvor synd det er for en og hvor uretfærdigt det er. Ret ryggen og trøst dig med at du er sluppet af med sådan en type allerede nu fremfor om flere måneder hvor følelserne og relationen er vokset større og stærkere.
Anmeld
Citér