Jeg er så ked af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

min første tanke er at du har været "den anden" og nu har han fortrudt eller blevet opdaget og derfor forsvinder...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2021

Kontrast

Sikke en idiot, hvad er der i vejen med et "Hej, jeg synes desværre ikke vi skal ses mere. Ha det godt ", som minimum bare skrevet i en besked hvis han ikke har nosser nok til at komme og sige det.

Anmeld Citér

20. oktober 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er så ked af det ham jeg har haft noget med i et godt stykke tid er bare forsvundet ud af det blå  jeg forstår det ikke vi har haft det godt og det sidste han skrev til mig var han savnede mig og nu er han bare væk, blokeret mig på Facebook også og han kommer ikke engang med en forklaring på det….  Mit hjerte er så knust, forstår det bare ikke hvad får en mand til bare skrotte en på den måde uden grund eller forklaring?? 

Øv. Forstår godt du er ked af det. Har selv prøvet at blive ghostet på den måde fra den ene dag til det andet. Og det gør hamrende ondt. 

nogle personer (gælder både mænd og kvinder) er bare ikk modne nok oppe i hovedet til at sige tingene ligeud fordi de er bange for konflikter. 
Og folk som dem er simpelthen bare ikk værd at samle på eller spilde sine tårer på. 

kom videre i dit liv og find en voksen og rigtig mand i stedet for. Nemmere sagt end gjort. Det ved jeg godt. Men en ting jeg har lært, så er første skridt på vejen at træde ud af offerrollen og lade være at tænke på hvor synd det er for en og hvor uretfærdigt det er. Ret ryggen og trøst dig med at du er sluppet af med sådan en type allerede nu fremfor om flere måneder hvor følelserne og relationen er vokset større og stærkere. 

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

min første tanke er at du har været "den anden" og nu har han fortrudt eller blevet opdaget og derfor forsvinder...

Ja samme tanke og han skulle sjovt nok op til en “ven” i lørdags og overnatte og det jo efter der jeg ingenting har hørt…

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er også virkelig svært at sætte sig ind i den handling. Men jeg tror at mange har vildt svært at melde fra når de ved at de vil såre en. Så er det nemmere bare at forsvinde. Men det er modbydeligt at være den der sidde tilbage uden forklaring

Jeg har mange gange oplevet fyre som var totalt på, skrev hele tiden, og så fra den ene dag til den anden forsvinder de eller melder ud at det ikke er det rigtige alligevel. Jeg har heller aldrig forstået hvordan man kan skifte mening på så kort tid

Men godt at du ikke blev kærester med ham når han er sådan en der bare stikker halen mellem benene og forsvinder

Har du hørt noget siden? 

Absolut ingenting han har mig stadig blokeret på Facebook

Anmeld Citér

20. oktober 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Sikke en idiot, hvad er der i vejen med et "Hej, jeg synes desværre ikke vi skal ses mere. Ha det godt ", som minimum bare skrevet i en besked hvis han ikke har nosser nok til at komme og sige det.

Lige præcis, så ville man da i det mindste fået et eller andet at vide 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.