Veer søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Nybagt mor

Ja . så er det blevet min tur til at sidde og snart sukke efter veer (og hvem skulle da have troet det..)

Har bare lige fra jeg fandt ud af at jeg var gravid været overbevist om at jeg fødte lidt før tid, men er i dag nået til 40+1...

Så ens overbevisninger holder åbenbart ikke altid stik - ved dog at jeg jo ikke er den eneste der venter utålmodigt herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

du får lige en ordentlig røvfuld vestøv herfra.. har lige en trillebør til overs som bliver sendt i retning af dig med det samme!

Anmeld

27. oktober 2009

Nybagt mor

Takker for veerne

Og lad os så håbe de virker - havde aldrig troet at jeg skulle blive så utålmodig, som andre siger - men det gør man åbenbart...

Anmeld

27. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg vil også gerne ha gang i det

40+3

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kommende-mor skriver:

Takker for veerne

Og lad os så håbe de virker - havde aldrig troet at jeg skulle blive så utålmodig, som andre siger - men det gør man åbenbart...

selvfølgelig bliver man utålmodig

På et tidspunkt vil man jo bare gerne have den lille guldklump ud i armene og når alt er klar derhjemme osv... ja! så kan det KUN gå for langsomt

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

kommende-mor skriver:

Ja . så er det blevet min tur til at sidde og snart sukke efter veer (og hvem skulle da have troet det..)

Har bare lige fra jeg fandt ud af at jeg var gravid været overbevist om at jeg fødte lidt før tid, men er i dag nået til 40+1...

Så ens overbevisninger holder åbenbart ikke altid stik - ved dog at jeg jo ikke er den eneste der venter utålmodigt herinde

Dyrk noget sex eller gå en lang tur, det bliver måske sidste gang længe du får lov til det.

Anmeld

27. oktober 2009

Nybagt mor

Maise skriver:

Dyrk noget sex eller gå en lang tur, det bliver måske sidste gang længe du får lov til det.

Jamen jeg/vi prøver på livet løs. Alt fra gå ture med hunden, sex, stærk mad, samt pep talk til ham den lille - og der sker bare ingenting so far..

Så tålmodighed er en dyd

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

kommende-mor skriver:

Jamen jeg/vi prøver på livet løs. Alt fra gå ture med hunden, sex, stærk mad, samt pep talk til ham den lille - og der sker bare ingenting so far..

Så tålmodighed er en dyd

hmm ja så kan jeg ikke komme på så meget mere. held og lykke

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

kommende-mor skriver:

Sender alt hvad jeg har..

Anmeld

28. oktober 2009

engel24

hvis nogen finder en løsning så sig endelig til - kan ikke mærke en dyt .. havde termin i mandags ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.