Adventsgaver dreng 13 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
2 synes godt om
17. oktober 2021

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Hvad giver i jeres drenge på 13 år i adventsgaver? Jeg er helt blank for ideer, når jeg spørger ham ønsker han sig en ny deo. 

De må Max koste 100 kr, pr stk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2021

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
hannetheis skriver:

Hvad giver i jeres drenge på 13 år i adventsgaver? Jeg er helt blank for ideer, når jeg spørger ham ønsker han sig en ny deo. 

Åh ja, jeg er samme sted. Min søn siger underbukser

Men jeg vil så gerne give ham noget andet. 

Jeg har overvejet: 

Biografbillet, T-shirt, Plakat til værelset i ramme og så den første søndag i advent, en lækker julekalender eller skrabekalender… 

Men jeg følger lige med, for kan sagtens bruge andre ideer

Anmeld Citér

17. oktober 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg ved godt det er måske ikke så fedt. 

Hvad med billetter til juleforstilling i teatret (sådan i få mor. Søn og hygge) det er et Stor hit for os og vores datter er kun 6 år.

Man ser mange bør. Mellem 10 og 14 år med deres forældre når vi er afsted.

Jeg elsket det som barn. Gjord det med min mormor.

Hvad med noget der er "godt" til håret når det skal sætte op. Så de ikke bruger det billige ID der er flydt med kemikalier for håret til at tabe sig med årerne.

Anmeld Citér

18. oktober 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
libramarie12 skriver:

Jeg ved godt det er måske ikke så fedt. 

Hvad med billetter til juleforstilling i teatret (sådan i få mor. Søn og hygge) det er et Stor hit for os og vores datter er kun 6 år.

Man ser mange bør. Mellem 10 og 14 år med deres forældre når vi er afsted.

Jeg elsket det som barn. Gjord det med min mormor.

Hvad med noget der er "godt" til håret når det skal sætte op. Så de ikke bruger det billige ID der er flydt med kemikalier for håret til at tabe sig med årerne.

Rigtig god ide med teaterbilletter. Min datter på 12 år ville elske det, men min søn på 14 år ville hade det. Der er bare forskel på drenge og piger

Anmeld Citér

18. oktober 2021

MoarHvidovre

Jeg køber nok noget i stil til min søn på 14 år:

Hue

T-shirts

Håndklæde med FCK

Voks til håret

Deodorant

Boksershorts

Penge til FIFA (man kan købe noget i spillet)

Biografbillet

Det er kun 4 ting jeg køber, men så er der noget at gå efter. Ofte kan man både få mærke t-shirt på tilbud, så man holder det på et fornuftigt niveau. Hvis man kigger nu er der god tid til, at finde nogen gode ting i

Anmeld Citér

18. oktober 2021

lineog4

Rigtig god ide med teaterbilletter. Min datter på 12 år ville elske det, men min søn på 14 år ville hade det. Der er bare forskel på drenge og piger

Tror nu ikke det handler om køn, alle mine tre tager gladeligt i teatret med mor flere gange om året (hende på 18 har dog lidt for travlt, så det bliver kun en gang i år). 

Drengen på snart 14 tager endda gladeligt med mormor i teatret og til stand up. 

Tror mere det handler om interesse og hvad man er vant til end køn. 

Hilsen moren der tager den 11 årige dreng ind og se vildheks på Bellevue i morgen

Anmeld Citér

18. oktober 2021

lineog4

hannetheis skriver:

Jeg er lidt heldig med drengen på snart 14  fordi han er vild med magic card og kampvogne i noget a la lego, så sidste år havde jeg delt den store kasse op i 20 små poser.

Men ellers synes jeg billetter til oplevelser sammen er en fantastisk idé, men da også en deo psv hvis det er det han ønsker sig. 

Anmeld Citér

18. oktober 2021

MoarHvidovre

Tror nu ikke det handler om køn, alle mine tre tager gladeligt i teatret med mor flere gange om året (hende på 18 har dog lidt for travlt, så det bliver kun en gang i år). 

Drengen på snart 14 tager endda gladeligt med mormor i teatret og til stand up. 

Tror mere det handler om interesse og hvad man er vant til end køn. 

Hilsen moren der tager den 11 årige dreng ind og se vildheks på Bellevue i morgen

Fedt, at din søn gider det.

Men jeg må sige, at de fleste drenge på 14 år gider ikke teateret. Men man skal selvfølgelig ikke skærer alle over en karm, sådan er det med alt

Så er der også væsentligt forskel på teater og standup. Min søn ville også gerne tage med ind og se standup

Anmeld Citér

18. oktober 2021

lineog4

MoarHvidovre skriver:

Fedt, at din søn gider det.

Men jeg må sige, at de fleste drenge på 14 år gider ikke teateret. Men man skal selvfølgelig ikke skærer alle over en karm, sådan er det med alt

Så er der også væsentligt forskel på teater og standup. Min søn ville også gerne tage med ind og se standup

Jeg er som du skriver mpske bare heldig, men alle 3 har også været med i teatret mange gange hvert år fra de var helt små. Så egentlig ikke et spørgsmål om de vil, men bare det plejer vi jo

Og ja der er forskel på stand up og teater, vi tager begge ting og har også haft venner med en gang imellem. Og det er egentlig min oplevelse, st der både er pige og drenge, der ikke nyder det og piget og drenge der nyder det. Det er samme oplevelse den gang skolen havde råd til teaterbilletter, st det i højere grad handlede om emnet, glæden ved historier osv. End det var køn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.