Kvinder hjælp mig, og egentlig også mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt at se en mand. 
Jeg har intet flot undertøj. 
Jeg har ingen bryster tilbage overhoved efter mine 4 børn og jeg har heller ingen numse desværre  

jeg er tynd og slank.

HVOR finder jeg undertøj der er det flotteste og lidt frækt uden at være for meget

jeg er ny i det her  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at se en mand. 
Jeg har intet flot undertøj. 
Jeg har ingen bryster tilbage overhoved efter mine 4 børn og jeg har heller ingen numse desværre  

jeg er tynd og slank.

HVOR finder jeg undertøj der er det flotteste og lidt frækt uden at være for meget

jeg er ny i det her  

Du kan købe undertøj alle mulige steder. 
Jeg køber kun hos Change eller Magasin. Men det er fordi jeg synes servicen er i top og jeg aldrig fejlkøber noget. Det er vigtigt for mig at mine bh’er og trusser sidder rigtigt.

Jeg synes altid jeg kan finde noget flot og frækt undertøj. Jeg køber mest sort, da jeg synes det er pænest og så bruger jeg kun hipsterstring fordi jeg føler mig bedst tilpas i dem. 

Men prøv da at gå i en undertøjsforretning og sig du søger efter et lækkert sæt undertøj og så fortæl dine kriterier, så er jeg sikker på de kan hjælpe dig med at flot sæt der kan passe til din kropsform og dine bryster. Når du har nogenlunde styr på størrelser og pasform, er det nemt at finde noget tilsvarende og der er god mulighed for at internetshoppe også. 

Held og Lykke

Anmeld Citér

17. oktober 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg tænker du skal et par ting. 

1. Tag ned i en fysisk butik og få dig målet. (meget vigtigt)( Hunkemøller alm str. og change de har deres egen størrelser) jeg synes selv at chance har det bedste. Og kører tit rabatter 

2. Købe 2 sæt som du er glad for. Gerne EN i sort også kan du altid købe nye tusser på nette eller hvor end du køber det. Som passer

3. Zalando har nogle frække sætte også. Men det kræver du kender dine måle. 

Anmeld Citér

17. oktober 2021

Anonym

Jeg er også tynd og uden bryster efter to børn. Da jeg havde lidt mere bryst købte jeg mest undertøj i change, men nu hvor der ikke rigtigt er andet end to myggestik, der på ingen måde kræver støtte, så køber jeg i stedet bh’er i gennemsigtig blonde uden bøjle mv. Jeg køber f.eks. fra Magasin (deres eget mærke), H&M eller lovestories. For mig er der ikke (længere) grund til, at betale i dyre domme for at få den rigtige støtte i omkreds og skålstørrelse, så nu køber jeg i størrelser der typisk hedder xs eller s

Personligt synes jeg, at de tynde blondebh’er er både elegante og sexede

Anmeld Citér

18. oktober 2021

Anonym

Jeg har fået nogle enormt tarvelige bryster efter to graviditeter, men en tur i Change, hvor min størrelse blev målt har gjort underværker! De sidder pludselig som de skal og jeg føler mig nærmest som den mest sexede i verden. Undertøj betyder RIGITG meget for, hvordan jeg har det med mig selv.

Så ned i en undertøjsbutik og bed om hjælp fra dem. Du er ikke den første der kommer med "ærgerlige" bryster

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.